sportarn
Team Gasar tills det rasar!
Kollade på mera motor igår på tv4 plus.
Under programmet så sa programledaren vad som skiljde en mc-förare och en förare av en cab och det var ju inga trevliga ord direkt: "två hjul och en hjärna".
Det är verkligen trist att höra sånt och ibland så undrar man om det är ok att säga vad som helst om en typ av människor.
Nån annan som såg programmet?
Under programmet så sa programledaren vad som skiljde en mc-förare och en förare av en cab och det var ju inga trevliga ord direkt: "två hjul och en hjärna".
Det är verkligen trist att höra sånt och ibland så undrar man om det är ok att säga vad som helst om en typ av människor.
Nån annan som såg programmet?
....