Mera fest!

  • Thread starter Thread starter Taz
  • Start date Start date
kortstubina skrev:
Tack för en trevlig fest, nu hem kommen, helskinnad och nykter :)
Nykter? Vad var det för fest Taz anordnade? :va

Värmlandsgrogg innehåller väl alkohol?! :yoparty
 
JoS skrev:
Nykter? Vad var det för fest Taz anordnade? :va

Värmlandsgrogg innehåller väl alkohol?! :yoparty

Det var jag som höll mig nykter, som vanligt.
Sorry om jag gjorde dig nervös JoS inte min mening...fan så trött jag är, men är huvudet dumt får kroppen lida, och i detta fall mennar jag det.

Tack igen Taz och jag misstänker även att ett stort tack ska sändas till damen blågröngrå också!

P.S Nu ska jag försöka somna om efter att mobilen ringt och väckt mig 2 gånger med 1½ timmes mellanrum :huvet men nu är den avstängd *tihi*D.S
 
kortstubina skrev:
Tack för en trevlig fest, nu hem kommen, helskinnad och nykter :)

Lite bilder från en skojjig allsång =)

(ni vet inte vad ni gick miste om :P )

:fyllisar :banana :fyllisar :rofl
 

Bifogat

  • 030604 dennnis 33år0015.jpg
    030604 dennnis 33år0015.jpg
    117.2 KB · Visningar: 59
  • 030604 dennnis 33år0025.jpg
    030604 dennnis 33år0025.jpg
    88.4 KB · Visningar: 57
Bluegreengrey skrev:
Lite bilder från en skojjig allsång =)

(ni vet inte vad ni gick miste om :P )

:fyllisar :banana :fyllisar :rofl

Ha ha!! Det var en av de bästa bilderna jag sett på länge! :rofl
Jag kom ju rätt sent och gick tidigt men "Krypto" var snäll nog att spöka ut sig med diverse snaps glas och sockerbitar för att visa vad jag gått miste om!
 
haha.. ni E fan tokiga.. :p önskar jag hade haft mer ork o släpat mig till årsta.. men var helt slut efter bion tyvärr.. kände mig som en zoombiee :gråta
/z
 
zeal skrev:
haha.. ni E fan tokiga.. :p önskar jag hade haft mer ork o släpat mig till årsta.. men var helt slut efter bion tyvärr.. kände mig som en zoombiee :gråta
/z

Eeh, vad gjorde du på bion egentligen???? vad var det för film du såg, hmmm :D
 
Deadmetal skrev:
Eeh, vad gjorde du på bion egentligen???? vad var det för film du såg, hmmm :D

PayCheck hette den. :P
du får tro vad du vill gube.. ;) :tungan

/z
 
Tack för en kanonfest!

Tiden rann verkligen iväg i lördags/söndags! Klockan var ca halv 4 innan jag och några till pallrade oss hemmåt. Efter ett behövligt stopp på MAX så forsatte färden hemmåt för att vid halv femtiden landa på kudden. Tack för den trevliga festen och de unga bartendrarna skötte sitt jobb väl!
Jag hade jättekul!

/Thomas
 
Last edited:
Bluegreengrey skrev:
Lite bilder från en skojjig allsång =)

(ni vet inte vad ni gick miste om :P )

:fyllisar :banana :fyllisar :rofl

Läge för nya avatarer tycker jag! :7peta Jäklar vad söta ni är :3freak
 
Tackar för en skitkul fest :banana :fyllisar

Det var ju nån som var lite sliten när vi städade :7peta
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top