Mera Bulten 09-05-02

Spirit

Det är farligt att leva - man kan dö!
Gick med
24 Sep 2006
Hoj
Triumph Explorer
Sent omsider, här kommer dagens bilder. Ett smakprov, och resten finns HÄR

By the way, M1cke är dagens vinnare! :)

Bifogat

• 0030.jpg
    0030.jpg
    192.4 KB · Visningar: 114
  • 0167.jpg
    0167.jpg
    192.4 KB · Visningar: 67
  • 0273.jpg
    0273.jpg
    152.8 KB · Visningar: 82
  • 0356.jpg
    0356.jpg
    143.3 KB · Visningar: 178
  • 0068.jpg
    0068.jpg
    167.2 KB · Visningar: 95
  • 0250.jpg
    0250.jpg
    155.5 KB · Visningar: 103
  • 0076.jpg
    0076.jpg
    192 KB · Visningar: 69
  • 0070.jpg
    0070.jpg
    142.3 KB · Visningar: 294
Tröttnar ni aldrig? inget illa ment så starta för f*n inget "hata 2Fast! argument" här nu.. men liksom, samma väg hela tiden!? Visst är det roligt att ta bilder och dessutom se sig själv på bild :) men finns det inga andra ställen att köra på?

Tröttnar ni aldrig? inget illa ment så starta för f*n inget "hata 2Fast! argument" här nu.. men liksom, samma väg hela tiden!? Visst är det roligt att ta bilder och dessutom se sig själv på bild :) men finns det inga andra ställen att köra på?

Menar du oss som kör eller oss som fotar? (tillhör båda kategorierna).

Utan bulten så har vi ingen lokal... och det är långt att åka till Sölvesborg ;)

Finns säkert andra vägar men personligen är det mer träning för mig för att få ett bra flyt när jag fotar vid panorering sen är det roligt att träffa likasinnade på samma plats. Visst det är roligt om andra gillar bilderna men bakom bilderna ligger träning. :)

hah, du var mig en skojjig typ :) jag snackar om båda kategorierna körande/fotande, allt man hör handlar ju om bulten :hihi

i det avlånga landet Sölvesborg så finns det icke vägar anpassade för fartdårar som ni... mao kan jag väll säga att vi har ingen slingerbult.

HÄR hade man ju velat se kraschen sekunden innan istället när nån dammade rakt ut i spenaten!

Nix, bor man i stockholmsregionen så kan/får man inte köra på några andra vägar än bogan å bulten :rolleyes:

för oss som inte bott här så länge.. vart exakt ligger bogan o bulten? så man kan åka dit o köra lite :D

Nyheter
Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup