Rojon
HSMA
min är också kopplad!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Idag var jag och Tofast4some ute på flygrakan i Skövde och träffade
Magnus Karlson, fick många tips och goda råd ang bakhjulskörning och han t om provade FZR:n. Då jag inte kan alla de tekniska detaljerna så kan du PM:a Tofast4some för tips, för gissa vem som skall ut och träna i morgon igen!!. Roj skrev:Slangade han med FZR`N då???
, han har tidigare ägt fyra FZR
glömde vår kamera!
Roj skrev:finns ingen rättvisa i denna värld,Jag vill också kunna slanga kontrollerat![]()
få upp den på 1:a utan att koppla e enkelt,men det går lika fort ner i backen igen![]()

fan inte cykeln Jag har just köpt min första hoj en CBR900 -98. Att slanga den på 1:an är inga problem. Snarare är det så att det varvar rätt mycket då. När jag nu tränar att slanga på 2:an så måste jag flytta mig längra bak på hojen, jag får upp den men måste varva ca 5000 för att släpa av gasen och dipa framgaffeln och sedan koppla och varva upp den till ca 7-8000 tusen och släppa kopplingen. Då reser sig hojen mer långsamt upp än på 1:an. Så detta borde inte vara några problem med FZR 1000.
|
|
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni
Retro möter racing – Ducati... |
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife