mer Knutstorp, nu 9/5-03

oh oh, verkar tufft!
Använder du dyra grejer?

/edit

såg skitbra ut asså, sånnadär prylar skulle man ha

Last edited:
grandmaster skrev:
oh oh, verkar tufft!
Använder du dyra grejer?

/edit

såg skitbra ut asså, sånnadär prylar skulle man ha

nu började batterierna till hjälmkameran bli lite matt och då blir det störningar direkt. Jag ska därför skaffa en batterieliminator.
Annars blir bilden KLOCKREN!
Sedan stjäl komprimeringarna innan del läggs ut på nätet kavalitet!!!!!

Den ar analog men ser ut som DV!
Hjälmkameran är Sony och et kitt kostar ca 3,3kkr. Sedan behöver det en inspelnings-enhet. Jag använder en DV-kamera från Panasonic. Den måste ha A/V-in.
(min var dyr=bäst 18900:-) :-)

Gunnar, komprimera i .wmv med 768kbps så så blir det betydligt mycket bättre.

Synd att man inte var med på tankcam filmen.. men jag jagade väl precis bakom dig eller nått..

/KetogaN

Jo men filmen jag refererade till vad tankcam filmen dvs i lördags.

jag var lite lurig där men diskutionen om kvaliten var i denna tråden så det fick bli så.

/KetogaN

KetogaN skrev:
Gunnar, komprimera i .wmv med 768kbps så så blir det betydligt mycket bättre.

Synd att man inte var med på tankcam filmen.. men jag jagade väl precis bakom dig eller nått..

/KetogaN
jag har klippt bort början av passen för att spara utrymme.
ska kolla (när jag bara hinner) om jag inte har lite rörliga bilder på dej.
men du var väl på jakt...

Första två passen gick inte så fort.. (eftersom jag aldrig kört där innan) sen lossnade det och jag låg enligt uppgift runt 1.14 (när jag hade fria varv dvs..

Första passet tyckte jag att norton gubbarna fetade som satan.. sen var dom mest ivägen.. *hehe*

/KetogaN

KetogaN skrev:
Första två passen gick inte så fort.. (eftersom jag aldrig kört där innan) sen lossnade det och jag låg enligt uppgift runt 1.14 (när jag hade fria varv dvs..

Första passet tyckte jag att norton gubbarna fetade som satan.. sen var dom mest ivägen.. *hehe*

/KetogaN

Tankfilmen är från efter middagen (inkl paltkoma :crash )
Jag började då långt fram och körde där hela tiden.
Röd gubbe=Mattias Ö. håller ett ganska lungt tempo...

Men när man börjar längst bak och kör upp genom fältet finns det ett visst ;) utrymme för snabbare varv... så gjorde jag på fredagen med hjälmkameran. Fast jag hittade inte så bra i banan då vilket märks bla på att jag fegar inför omkörningar...

*/ ?>
Back