Mer inspirerande läsning från Hondas marknadsavdelning!

MR Z

Med TL´n är man herre över åskan!
Gick med
3 Sep 2004
Hoj
Suzuki TL1000R-99, Yamaha XT660R-08, Ducati 1198S-09, Yamaha XTX Sidewinder 141"LE
Knappt har svallvågorna lagt sig sen en parallelltwin blev en V-twin. Nu försöker Honda få oss att tro att deras CBR500R minsann är en grym supersportcykel. "-Ett aggressivt fullblod i racingstil" kan man läsa. Kan inte minnas att jag såg nån CBR500R i startfältet sist jag kollade på Supersport.
Ja med dessa floskler i minnet blir man ju riktigt sugen, verkar ju gå nåt helt överjävligt denna knarr!DSC_2598.JPG

Finns väl en klass i UK för dem?

Haha ja den där säljaren på VW som tyckte att jag skulle ha R-line. På en Tiguan?!? Snacka om att sminka en gris.
Jag kör en "sport" modell av bil, okej att det är en kombi, Volvo tävlade ju med såna (SAAB långt innan det men med 95 det är det ingen som minns)

Men det sportiga består av stötigt chassie och dålig markfrigång, dom gjorde inget åt den klena motorn...

Vi har alla olika definitioner av vad som är sportigt

Jag kör en "sport" modell av bil, okej att det är en kombi, Volvo tävlade ju med såna (SAAB långt innan det men med 95 det är det ingen som minns)

Men det sportiga består av stötigt chassie och dålig markfrigång, dom gjorde inget åt den klena motorn...

Vi har alla olika definitioner av vad som är sportigt
Typ alla moderna bruksbilar. Stenhårt chassi, alldeles för stora hjul. Vem fan vill ha 20"-fälgar på en Volvo liksom? Glömmer aldrig den där XC70 eller vad den nu heter (Volvokombi med plastskärmar, adaptivt chassi och "fyrhjulsdrift", jag orkar inte googla en Volvo, man vill ju inte ha DET ryktet i googleprofilen) som jag hade som hyrbil i Norrbotten. Gick inte att hålla skyltad hastighet pga 19" och lågprofildäck, det slog igenom hela tiden. På en "cross-country". Så himla märkligt. Men visst, blöjraggarna vid macken tyckte säkert den var fet. Tramsbil. Sprintern vi lånade av vindkraftbolaget däremot - den var det bara att ösa på med - gungeligung.

Supersport 300-hojar, listan:

Bifogat

• 33FF12C0-E237-4BED-8CA2-4A5F10B86FE2.png
    33FF12C0-E237-4BED-8CA2-4A5F10B86FE2.png
    222 KB · Visningar: 33
Hur kan man försöka sälja en hoj med motiveringen att den har dubbla bromsskivor fram? Det hade min RD350 -83 också. Vem är denne Banan som skapat hojen? Nä, Honda Sverige får ta ett snack med marknadsnissen som påtar ihop deras annonser.

Hur kan man försöka sälja en hoj med motiveringen att den har dubbla bromsskivor fram? Det hade min RD350 -83 också. Vem är denne Banan som skapat hojen? Nä, Honda Sverige får ta ett snack med marknadsnissen som påtar ihop deras annonser.

Man tycker att dom skulle ha tryckt lite mer på att dom hade övergått till fyrtaktsmotor i reklamen, det måste ju vara ett lika modernt argument

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti