Mer Gelleråsen 8/7

Goodstuff skrev:
Kan inte du ge bort din hoj till mig? Du får en fin TRX i inbyte. :crash

Hahahahaha...nice try!

Nää, Goodstuff men däremot kan du bli omkörd på Gelleråsen (kurva/raka....det är upp till dig) nästa år då vi kan passa på att BYTA klistermärken:hej :banana :1pajas, duger det?

Hihi!

Mojje skrev:
Lekte lite med layers och så blev det så här, ganska läckert om jag får säga det själv :rodnar

//\//\

layers.jpg

KUL! :Bugar Hur gör man sånt? Nu blir man ju sugen att leka lite själv. Vilka möjligheter som öppnar sig. Om inte jag kan så kanske du kan vinkla ner min hoj lite mer på bilderna? :crash

KRK skrev:
KUL! :Bugar Hur gör man sånt? Nu blir man ju sugen att leka lite själv. Vilka möjligheter som öppnar sig. Om inte jag kan så kanske du kan vinkla ner min hoj lite mer på bilderna? :crash

Typ så här? :)
Tror nog att Madhonda känner sig lite jagad då hon har två R7:r i baken :hej
jagad.jpg

//\//\

Last edited:
Mojje skrev:
Typ så här? :)
Tror nog att Madhonda känner sig lite jagad då hon har två R7:r i baken :hej
jagad.jpg

//\//\

Kanon! Tackar! Det var så jag körde alla andra varven förutom då jag blev fotad... :1pajas

Fast det ser ut som om jag håller på och torpederar mig själv. Hehe! (Kan man inte sudda bort den där touringtypen?)

Vilket program använder du? Jag fixar inte sånt där det är bara att erkänna.

KRK skrev:
Hahahahaha...nice try!

Nää, Goodstuff men däremot kan du bli omkörd på Gelleråsen (kurva/raka....det är upp till dig) nästa år då vi kan passa på att BYTA klistermärken:hej :banana :1pajas, duger det?

Hihi!

Då får du hinna ifatt mig först. :banana

KRK skrev:
Hahahahaha...nice try!

Hihi!

Då får du hinna ifatt mig först. :banana

KRK skrev:
Kanon! Tackar! Det var så jag körde alla andra varven förutom då jag blev fotad... :1pajas

Fast det ser ut som om jag håller på och torpederar mig själv. Hehe! (Kan man inte sudda bort den där touringtypen?)

Vilket program använder du? Jag fixar inte sånt där det är bara att erkänna.
jagad02.jpg

Jag använder PaintShopPro, klarar det mesta som Photo Shop kan men jag upplever det lite smidigare.
Det är så klart en vane- och smaksak.

//\//\

Mojje skrev:
jagad02.jpg

Jag använder PaintShopPro, klarar det mesta som Photo Shop kan men jag upplever det lite smidigare.
Det är så klart en vane- och smaksak.

//\//\

Respekt! Teknikens under! Precis så där menade jag! Fan det går ju inte att lita på några digitala foton...

Okej, får väl testa och leka lite med de där programmen. Tycker det är svårt att markera rätt objekt/färg, det försvinner mer än jag vill osv...hehe :)

*/ ?>
Nyheter
The Distinguished Gentlemans’s Ride 

Den 17 maj är det åter dags...

Stor invigning på Sulas MC

Efter att Sulas MC bestämde...

Nyheter från Wunderlich

Wunderlich är ett företag i...

Stark Future tredubblar omsättningen

Barcelona, Spanien – april ...

Harley-Davidson lanserar RIDE

Pressrelease från Harley-Da...

KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Back