Mer Gelleråsen 8/7

KRK

Banåkning forever
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
Yamaha YZF R7
Kommer att lägga upp resten av bilderna på www.karls-racingteknik.se när jag orkar...

8/7 Miinin racing school....30 minuters körpass!!! Man fick vad man tålde! Kanonkul! Tror jag äntligen börjar få kläm på depåkurvan...bättre än förut i alla fall.

Bildserie: KRK jagar ?

1.

Bifogat

• 030708_05.jpg
    030708_05.jpg
    66.8 KB · Visningar: 430
Är det Madhonda? Jag kan tyvärr inte avslöja ....hrmm...vem som var först in i Tröskurvan... :D

Re: Re: Mer Gelleråsen 8/7

Madhonda skrev:
KRK jagar efter Madhonda...... du tog mig på rakan sen va...!!

Ja..inte "tog" alltsåå..!! :rodnar :D

Där kom ett snabbt svar! Trodde det var du...tror vi hälsade på varann som hastigast. Kul var det...polaren gjorde en rätt bra bildsekvens eller hur!

Diplomatiskt svar: ingen kommentar. Faktiskt så vet jag inte...spelar ingen roll heller. (hehe tog ja :rodnar ...)

Skall dit och öva även den 30:e.

Madhonda skrev:
Japp det är jag....!!

Om du är en riktigt gentelman så är det väl "damerna först" va...!!?? ;)

Öhhh...hehe...jodå gentleman är man alltsom oftast.................................men inte på banan... :D ....eller?

Tyckte själv att det kändes som ett möte när man blev omkörd av herrarna instruktörer...de måste ha haft lustgas eller nåt och dessutom vajerbroms a la hangarfartyg...på nåt sätt känns det som om man har lite kvar att lära...

Re: Re: Re: Re: Mer Gelleråsen 8/7

Madhonda skrev:
OK.... jag kanske sladdar förbi G-åsen.. på väg hem från Norge... jag borde passera där då..!! :)

Om jag hade chansen skulle jag åka på alla Miinins banåkningar (blir troligen inga fler i år tyvärr)...30 min/timme var ju för bra för att vara sant!!! Men det skall man kanske inte säga högt för då dyker det huxflux upp en massa folk och vill köra och vips så blir det 15 minuter/timme istället... :p

Sladda du förbi Gelleråsen så får vi ljuga lite ihop om vem som egentligen var snabbast... :) Norge...banåkning på Mohirana? (Heter banan så?)

Så det var du som hade den grymmaste bågen av alla som var på geleåsen. Jag stod och dräglade lite över den, men jag trodde inte du var någon sporthojare för du höll dig så att siga för dig själv kändes det som, alla andra sporthojare satt ju i Chrilles tält, varför kom du inte bort och sa hej??

MrGooFy skrev:
Så det var du som hade den grymmaste bågen av alla som var på geleåsen. Jag stod och dräglade lite över den, men jag trodde inte du var någon sporthojare för du höll dig så att siga för dig själv kändes det som, alla andra sporthojare satt ju i Chrilles tält, varför kom du inte bort och sa hej??

Kul att du gillar hojen...! Tack! Är supernöjd själv men skulle vilja ha motoreffekten från en R1 i den...för att vara 100%-igt nöjd. Ut på rakan går det lite halvsegt.

Hmm...hade ingen vidare koll på vart Sporthojarna satt eller att det fanns ett speciellt tält...hälsade väl på en del i all fall. Får bättra mig nästa gång. Stog själv bredvid Gasarn och hans kompis härifrån forumet så helt ensam var man inte som tur är...sen så hade jag eget fölk me också....så vi satt tydligen och surrade var för sig då.... Skall dit den 30:e också...om du skall dit då så får vi väl surra lite Yamaha! :hej

KRK skrev:
Kul att du gillar hojen...! Tack! Är supernöjd själv men skulle vilja ha motoreffekten från en R1 i den...för att vara 100%-igt nöjd. Ut på rakan går det lite halvsegt.

Hmm...hade ingen vidare koll på vart Sporthojarna satt eller att det fanns ett speciellt tält...hälsade väl på en del i all fall. Får bättra mig nästa gång. Stog själv bredvid Gasarn och hans kompis härifrån forumet så helt ensam var man inte som tur är...sen så hade jag eget fölk me också....så vi satt tydligen och surrade var för sig då.... Skall dit den 30:e också...om du skall dit då så får vi väl surra lite Yamaha! :hej

Det som avgör är väl ekonomin som med allt annat. Första steget är att inskaffa ett skinnställ och sen så måste 2:ans växel renoveras på hojen med, på slutet på bandagen så körde jag på 3:an hela varvet förutom på rakan.

MrGooFy skrev:
Det som avgör är väl ekonomin som med allt annat. Första steget är att inskaffa ett skinnställ och sen så måste 2:ans växel renoveras på hojen med, på slutet på bandagen så körde jag på 3:an hela varvet förutom på rakan.

Jo, tyvärr är det ju så...

Fy fan så du körde "handikappad" runt...tur att det är rätt bra vrid i en R1:a! Måste hur som helst varit väldigt störande för "flytet"...

Mmm ett bra skinnställ är ju rätt viktgt...
Möjligen kan jag fixa fram ett SPYKE-skinnställ till dig till ett bra pris...skickar ett PM till dig.

KRK skrev:
Bättre sent än......aldrig!

Här kommer lite bilder från sommarens bandagar:
http://w1.855.telia.com/~u85551205/bilder_bandag.htm

/KRK
Lekte lite med layers och så blev det så här, ganska läckert om jag får säga det själv :rodnar

//\//\

layers.jpg

*/ ?>
Nyheter
The Distinguished Gentlemans’s Ride 

Den 17 maj är det åter dags...

Stor invigning på Sulas MC

Efter att Sulas MC bestämde...

Nyheter från Wunderlich

Wunderlich är ett företag i...

Stark Future tredubblar omsättningen

Barcelona, Spanien – april ...

Harley-Davidson lanserar RIDE

Pressrelease från Harley-Da...

KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Back