Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
De är campingen som ligger nere vid Lysebotn. Och gällande regn så har vi nog haft en skur liknande tropiskt hällregn varje dag. Fast med bra regnkläder och gott humör så är det inga problemFantastiskt, campingen på bild 8 var riktigt häftig. Och mycket regn verkar ni inte fått heller.
Tänkte skippa det den här gången ?. Men i förebyggande syfte tänker jag byta bromsbelägg i dag...Skitkul att följa.
Jag vill se slitna bakdäck och dikesmekande också![]()
Läst en del roliga historier om ägarna till campingen vid Lysebotn. Dom är värre än Basil Fawlty har man läst. Vad är era åsikter om ägarna till campingen? Lite sugen att bo där en natt och få lite skäll.De är campingen som ligger nere vid Lysebotn. Och gällande regn så har vi nog haft en skur liknande tropiskt hällregn varje dag. Fast med bra regnkläder och gott humör så är det inga problem.
Ingen aning, faktiskt. Pröjsade för ett tält en natt, och ingen mer kontakt efter det. Så nu blir jag ju nyfiken. Berätta merLäst en del roliga historier om ägarna till campingen vid Lysebotn. Dom är värre än Basil Fawlty har man läst. Vad är era åsikter om ägarna till campingen? Lite sugen att bo där en natt och få lite skäll.
Blir mest körning. Vi tog aktivt beslut om mer körning/fler mil, på bekostnad av sightseeing.50 mil om dan.
Kör ni konstant eller tar ni er tid att stanna där det är vackert/intressant att se?
Personligen så har jag bekymmer med att stanna det är på något konstigt is tidsförlust? när man har semester o skall ta det lungt.
Vetefan hur många underbart vackra ställen konstiga hus o dyligt som jag passerat men tänkt det hinner jag inte.
Är ju nackdel när man kommer 40 mil på en tank o bara vill stanna när man tankar.
Otroliga vyer ni upplevde iallafall?
Mer bilder från min Norgetrip nr 2 nu i augusti. 4 dagar. 240 mil. Stockholm, Funäsdalen, Trondheim, Atlantehavsveien, Trollstigen, Geiranger och sen hem.
View attachment 463217
Uppe på toppen av Trollstigen.denna bilden, var är den tagen?
Hyggligt väder. Geiranger vart täckt i moln och regn när man kom upp en bit på höjd, men annars blandade skurar med regn, varvat med sol.Galet vackert och hyfsat väder verkar det som.
Ja vad fn regn får man väll räkna med på en sådan tur uppe på fjällen? riktigt Nice när man ser bilderna funderar jag om det ändå inte e värt att spruta in en hastigt framtagen kemisk koktail i armen?Hyggligt väder. Geiranger vart täckt i moln och regn när man kom upp en bit på höjd, men annars blandade skurar med regn, varvat med sol.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |