Mer film! tillbakablick på 2010

Mkt trevlig rulle :tummenupp :tummenupp, känner lite dock att musiken kunde hottas upp en smula. ;)

Tex när ni åker i skidbacken, ta en trudelutt från Sällskapsrensan 2 aka "Snowroller" och när du sen drar till España så ska du givetvis spela den beryktade trudelutten från Sällskapsresan 1, precis när de kommer med bussen. :hihi

När du sen åker omkring i Spanien så skulle viva España vara humoristisk och givetvis också talande för upplevelsen som sådan.
När du startar Aprilian så är ju givetvis Eros Ramazottis smör-kärleks-förklaring "piu bella cosa" (översättning: det (allra) vakraste") :hihi givetvis spelas, men bara refrängen.
Det livar liksom lite upp med lite sköj låtval. :tungan :D
Sen där imellan har jag inga specifika önskemål, förutom när ni sitter i bilen på väg hem..
Road Trippin' med Red Hot Chili Peppers är då klockren :)

Väldigt härlig film du gjort, men detta är soundtracket dunder rekommenderar. :rodnar :)

Tack för tipsen .

ang sound tracksen : man kan ha intro:t på Flexnäs i klippen från moirana.. nja .. vet inte om sällskapsresan och eros ramaflotti stämmer med den känsla som filmen ska förmedla ..

men ska komma ihåg det till nästa rulle.

Tack och lov ingen Bergman! Har aldrig gillat hans filmer eller förstått hans storhet. Den här filmen skänker dock mycket nöje och den kommer jag att se fler gånger. Kom gärna med fler i samma stil! :tummenupp

Stiligt. Polaren får ju dock ta och byta pipor på Aprillian. Låter ju som en katt instängd i en torktumlare. Släpp ut den!

Nice rulle och bra klippt, beträffande musiken så är smaken som baken, jag tycker att rullen rockar!!! du får 5 bensindunkar i betyg!!!

Kan bara instämma med föregående skribenter. Riktigt schysst rulle :tummenupp

Nu kan inte våren komma fort nog :)

härligt Pär ! Jag hade kunnat säga "jag hänger med nästa gång" men då hade ni fått ta rökpaus i varje korsning ..

vi kan göra det också nån gång. har en rätt bra systemkamera och kan lite tricks, så vi ska nog kunna få lite bra bilder & film

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park