mer fart i duke??

ascH

Ny medlem
Gick med
15 Aug 2007
Hoj
ktm
Är det någon som har lite tips på hur man får lite mer fart i lc4 640 -01 jag har öppnad luftburk original dämpare men omgjorda utan insatser,detta var gjort när jag köpte den har 17k på framdrev o 42bak går o slanga bra på 2 o 3 växel men man vill ju alltid ha mer.Hörde nått om nån strypning till vid förgasaren någon kontakt? någon som vet vilken och om det gör någon skillnad? + så vad kör ni andra med för drevning? gör väl typ 150 nu men är ju mest ute efter en bakhjuls maskin men man vill ju ändå komma fram dit man ska i tid....:yoparty

Sitter en microbrytare på ena sidan av förgasaren men det är bara koppla bort kontakten. Sen har du ju slangarna som sitter på vänster sida av förgasaren som är kopplad på sidan & toppen på förgasaren. Finns någonstans instruktioner hur du ska plugga dessa. 17/42 är ok men 16/42 är desto roligare!

Sitter en microbrytare på ena sidan av förgasaren men det är bara koppla bort kontakten. Sen har du ju slangarna som sitter på vänster sida av förgasaren som är kopplad på sidan & toppen på förgasaren. Finns någonstans instruktioner hur du ska plugga dessa. 17/42 är ok men 16/42 är desto roligare!

ok vet du om det gör någon skillnad om jag skulle koppla bort microbrytaren fast det är väl bara o pröva men känns ju bara onödigt om det inte ger någonting...tänkte köpa nytt drivpaket snart blir nog att köra 16 42 då istället

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT