Maxout
Mr
Har fått som en mentalspärr när ja ska ha uppkörning kommer dit på morrnen och gör manöverbanan(går rätt lätt, gjort i spöregn bl a)
sen är det rast 1h sitter å nojjar mig som fan klarar ja det inte nu så får ja inte köra den här sommaren (typ). sen efter rasten åker man till vv ser man att nästsista gubben är på ingång å han klarart. Sen är det min tur... det börjar med en färd på e4an mot ett slott som heter lövsta slott där första gången körde jag 75 på 50väg(trodde det va 70)
. åsen skulle vi köra mot mål tar fel å det gilla han inte heller...
andra gången samma vända den här gången skulle ja göra vänstersväng ingenbakom ingen framför.. ja gör en högersväng å sen åker rakt över vägen...
andra så missar ja även körning mot mål pga att ja trodde ja visste vägen till centrum så ja kör fel
..
klarar manöverbanan, stadskörning perfekt... men har kuggat på dålig planering och körning mot mål...
känns som ja ska kugga även nästa,, är lite skrockfull också som inte gör saken bättre hur ska ja agera nästa gång? ta det lugnt och tänka före
det låter jue bra iaf... nån som har nått som kan höjja motivationen...
kör även upp som privatist så förra gången skulle ja inte få köra upp ens då min hojj va större än de som körde upp för tung var.. men eftersom ja visste att ja hade reglerna på min sida vart ja irriterad och sa att ja kan köra upp,, efter mång om och men så ringer han vv å frågar självklart fick ja köra(dock inte 25kW i verkligheten men i pappret
)
peppar peppar
sen är det rast 1h sitter å nojjar mig som fan klarar ja det inte nu så får ja inte köra den här sommaren (typ). sen efter rasten åker man till vv ser man att nästsista gubben är på ingång å han klarart. Sen är det min tur... det börjar med en färd på e4an mot ett slott som heter lövsta slott där första gången körde jag 75 på 50väg(trodde det va 70)
. åsen skulle vi köra mot mål tar fel å det gilla han inte heller...andra gången samma vända den här gången skulle ja göra vänstersväng ingenbakom ingen framför.. ja gör en högersväng å sen åker rakt över vägen...
andra så missar ja även körning mot mål pga att ja trodde ja visste vägen till centrum så ja kör fel
.. klarar manöverbanan, stadskörning perfekt... men har kuggat på dålig planering och körning mot mål...
känns som ja ska kugga även nästa,, är lite skrockfull också som inte gör saken bättre hur ska ja agera nästa gång? ta det lugnt och tänka före
det låter jue bra iaf... nån som har nått som kan höjja motivationen...kör även upp som privatist så förra gången skulle ja inte få köra upp ens då min hojj va större än de som körde upp för tung var.. men eftersom ja visste att ja hade reglerna på min sida vart ja irriterad och sa att ja kan köra upp,, efter mång om och men så ringer han vv å frågar självklart fick ja köra(dock inte 25kW i verkligheten men i pappret
)peppar peppar
Titta länken nedan för att se min lördag, ZX9R -03 och 35 mil gammal så fick man gasa av sig lite...