Wei§müller
GALT
Är det någon som har ett slip-on till salu?? Jag står snart inte ut längre med det "menlösa" väsandet som original dämparen levererar!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Wei§müller skrev:Är det någon som har ett slip-on till salu?? Jag står snart inte ut längre med det "menlösa" väsandet som original dämparen levererar!!!

Ja det kanske du har rätt igrandmaster skrev:heh, då varvar du för lite![]()
Wei§müller skrev:Ja det kanske du har rätt iAnnars är jag jäkligt nöjd med bågen. Det är skaplig skilnad mot min förra 750!!!
Va? reser den sig när du bromsar??? Hur f-n går det till?grandmaster skrev:gött o höra! Även om jag har problem med dämparsetupen på min så kan jag säga att den är precis lika trevlig på bana.
under veckan som kommer skall jag se om jag inte kan göra några kreativa inställningar för att få bort att den reser bakhjulet så jävla lätt vid hårda inbromsningar. Ser fränt ut men funkar inte alls när man vill bromsa hårt från 250 till 100 o det är någon kurva som man skall försöka hinna med o bryta samtidigt.
|
|
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni
Retro möter racing – Ducati... |
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife