Men Vad Är Det HÄr!!!!?

SimmPsi

Klysmafili e Najs!
Gick med
3 Apr 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille -02
...Dom i Sahara upplever regn som julafton om året...Vi sol!!Nått är knas, tror dom på SMHI gjort en tanke vurpa :rolleyes: nu får dom styra upp det här :6surkart Och jag ska snart på med skinnstället och ut och övningsköra i det här vädret :crash ...Serpentinbana o grejer..kommer likna Bambi på nyspolad is :(

SimmPsi skrev:
...Dom i Sahara upplever regn som julafton om året...Vi sol!!Nått är knas, tror dom på SMHI gjort en tanke vurpa :rolleyes: nu får dom styra upp det här :6surkart Och jag ska snart på med skinnstället och ut och övningsköra i det här vädret :crash ...Serpentinbana o grejer..kommer likna Bambi på nyspolad is :(

låter skojjigt =) alltid lika roligt att köra när det regnar... ELLER INTE!!! :fakta

Re: Re: Re: Re: Men Vad Är Det HÄr!!!!?

[Slyna]Muerte skrev:
jo.. det är helt sant :tummenupp men inte lika kul att bli blöt =)

asch, skam den som ger sig.
Var ut förra veckan, trots ÖS regn. Man såg väl ca. 1 meter framför sig.. :o
Åsså kuggade jag i alla fall :(
Men nästa gång så jäv... eh.. gäller det.. :)

Re: Re: Re: Re: Re: Men Vad Är Det HÄr!!!!?

Tinatjejen skrev:
asch, skam den som ger sig.
Var ut förra veckan, trots ÖS regn. Man såg väl ca. 1 meter framför sig.. :o
Åsså kuggade jag i alla fall :(
Men nästa gång så jäv... eh.. gäller det.. :)

fy fan... skulle aldig ens tänka på att sätta min fot ute när det regnar så mycket... om ja inte måste till jobbet förståss :tummenupp

Man ser ju inget genom visiret när det rengnar :zpy . Hur kul är det attb vara ute o :squid då?

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Men Vad Är Det HÄr!!!!?

[Slyna]Muerte skrev:
fy fan... skulle aldig ens tänka på att sätta min fot ute när det regnar så mycket... om ja inte måste till jobbet förståss :tummenupp

De e bara å åk....
Vill man ha kortet så vill man :rolleyes:

Daniel-L skrev:
Man ser ju inget genom visiret när det rengnar :zpy . Hur kul är det attb vara ute o :squid då?

Kör fortare och håll skallen ovanför kåpan så ska du se att regn dropparna blåser bort :tummenupp :D
Håll andan också så blir det mindre imma :D :D :D

Äh, det är ju roligt när det är blött. Allt blir så skitigt och antipose. Underbart.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Men Vad Är Det HÄr!!!!?

Tinatjejen skrev:
hm..hur får man en bild på något sådant undrar man ju då lite stilla? :cool:

Kamera med självutlösare...

Re: Re: Re: Men Vad Är Det HÄr!!!!?

Tinatjejen skrev:
Bra träning på konbanan iaf :fakta

Det vill jag lova att det var :tummenupp Tog banan på 19,2s i regn. jajajajajaja ni tar den på 12,3½s och den historien :rolleyes: Men inte jag..var lite feg i början men det släppte. Går nog att GÄSA på lite till :) Kan tillägga att jag haft lite ruggningar när jag tänkt på serpentinbanan pga att jag gjort en marksyning på den :( Framhjulssläpp :rolleyes: ...fick jag ifs denna gång med men klara mig! :D Släppte frambromsen snabbare än en skollad Holländare :crash

Ska ut och köra imorn med. OCH vad säger SMHI!?Reeeeeeegn :gråta och vad ska jag träna på imorn då?70-90 inbromsningar :eek: Blir det kuckilimuck väder imorn då säger jag..Plööööööö o så måste man betala DYRA pluringar för att köra också :( Aja får se hur det går. Som ni sa...SKAM den som ger sig :tummenupp Regn är nog ett bra väder att köra i, ger ju bra träning iaf :whip

Nyheter
Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

BMW F 450 GS för prisvärda äventyr

BMW presenterade den länge ...

BSA Thunderbold avtäckt på EICMA

BSA har avtäckt sin fjärde ...

ExploreBike: Lerigt Gotland Grand National

Årets Gotland Grand Nationa...

Back