Men va FAAN!!!

The Svånk

Ny medlem
Gick med
24 Mar 2004
Hoj
Highland sm *såld*. Gsxr1000
Gav min flickvän en kameramobil när hon fyllde år :kocko
Har ingen själv än så jag låg och kollade lite funktioner och redigerings möjligheter och sånt som teknik intresserade brukar göra..
Mogen som man är beslutade jag mig för att plåta ollat och lägga på klown näsa med ögon och hatt.( blev en rätt stor gubbe) :hihi
Det tråkiga va att bilden blev sparad och uppvisad som demobild vid nästa släktträff , Höll på att sätta tårtan i halsen när jag när jag fick reda på vilken bild som skickades runt (väldigt snabbt efter ett tag) och när hennes mormor undrade va det var förnått och ingen låtsades höra.. :rodnar
Skämmdes som fan och försökte skylla på " fan va skit det finns på internet " men tror inte dom köpte det.
Ämmnet gled snabbt över till champinjoner fattar inte varför men :va?
Så va tror ni ?? Finns det nått sinne för teknik och humor kvar över 50+??
Tror inte jag skulle bli så impad om jag såg min dotters killes ollon utklädd som clown på hennes mobil :D :D :D

ROFL :rofl :rofl :rofl

Men, men, men.....VAR ÄR BILDEN, VI VILL JU OCKSÅ SE CLOWNEN.

Eller inte :tungan

The Svånk skrev:
Gav min flickvän en kameramobil när hon fyllde år :kocko
Har ingen själv än så jag låg och kollade lite funktioner och redigerings möjligheter och sånt som teknik intresserade brukar göra..
Mogen som man är beslutade jag mig för att plåta ollat och lägga på klown näsa med ögon och hatt.( blev en rätt stor gubbe) :hihi
Det tråkiga va att bilden blev sparad och uppvisad som demobild vid nästa släktträff , Höll på att sätta tårtan i halsen när jag när jag fick reda på vilken bild som skickades runt (väldigt snabbt efter ett tag) och när hennes mormor undrade va det var förnått och ingen låtsades höra.. :rodnar
Skämmdes som fan och försökte skylla på " fan va skit det finns på internet " men tror inte dom köpte det.
Ämmnet gled snabbt över till champinjoner fattar inte varför men :va?
Så va tror ni ?? Finns det nått sinne för teknik och humor kvar över 50+??
Tror inte jag skulle bli så impad om jag såg min dotters killes ollon utklädd som clown på hennes mobil :D :D :D

Låter som ni har ett bra samtalsämne till nästa fest!!! :arsele

Härligt när man lycka göra något andra kan skratta åt... :rolleyes: -Eller kanske inte!?!? :va

-Strongt jobbat iaf, du e ju åtminstone lite kreativ... :hihi

The Svånk skrev:
Raderad och förträngd !!
Fast den lär väl göra sig påmind när bakfylle ångesten kommer när man skall försöka sova :gråta

Hittade en kopia till så varsågoda , El ollo !!

Bifogat

• mms.jpg
    mms.jpg
    4.2 KB · Visningar: 37
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden