Men störda J....

Bikerbitch skrev:
Vidrigt! Människor som utsätter barn för sånt där kan ju inte ha mycket innanför pannbenet.. Fi faen! :4skrika
På min gammla skola utsatte(utsätter) barn varandra för det!? ...är det bättre/sämmre :va

kajlyl skrev:
På min gammla skola utsatte(utsätter) barn varandra för det!? ...är det bättre/sämmre :va

Barn är ju barn o vuxna är ju vuxna.

Jag tycker det är värre om det är vuxna som kränker barn. Vad tycker du?

jag har en fet raket som jag nyss sköt iväg. den kommer att landa i 19-åringens skalle om cirka 36 minuter och spränga sönder han till stoft.

jävla cp pucko idioter

Det lät lite som om det var pojkarnas version av det hela. "Vi hittade en moped i buskarna och tänkte bara ta en liten tur på stigen".

STOR CHANS!!!

Jag håller med Silwer... 2st 13:åringar på en stulen moped, säkert skjutsandes utan hjälmar.
Hur många lagar har dom brutit mot redan innan 19:åringarna kom in i bilden? Ok, jag tycker inte det är rätt att tvinga dom att misshandla varandra men det var i alla fall ganska kreativt tänkt. Stryk borde dom ha, bägge fyra!

/HW

Markus skrev:
http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=147&a=249668&previousRenderType=6

Som sagt, det händer bara skummis grejer i skåne nu för tiden. Sälj till högstbjudande, eller betala en slant för att slippa skiten.

Det är tur att Stockholm finns där allt är frid o fröjd.

Tycker att det låter som att det var 19åringens (eller hans kompis) moped. Troligen blev han sur o ville att de skulle lära sig en läxa. Bara spekulationer men ALLA som nämnts i artikeln verkar lite skumma. Man "lånar" inte bara en moped.

Chris Ash skrev:
Jepp jag funderar på att flytta till Stockholm, pga det lugna klimatet och avsaknaden av kriminalitet.

Nej, det är åt helvete här. Men vad jag förstått så har ni det betydligt värre, men jag kan så klart ha fel. Har jag det?

Vad jag upptäckt sedan jag träffade min flicka i Sthlm och regelbundet är där uppe är att där finns MÅNGA fler människor med psykiska problem.

T.ex. så somnade flickan på t-banan på väg hem från jobbet. Inget konstigt med det då hon brukar slumra till lite grann. Dock så vaknade hon av att en svart kille satt och höll henne i handen. När han såg att hon vaknat så bara garvade han med sina polare. Lite sådär... :kocko

Verkligen synd att inte jag var där för då hade han fanimej fått hålla mig i handen samtidigt som vi åkte till polishuset och anmälde honom för ofredande och kanske till och med sexuellt ofredande. Han fick dock en spark på benet och en väska i huvudet av flickvännen.

Bara ett exempel på incidenter som min flickvän berättat om. Tjejer i allmänhet verkar mer utsatta i Sthlm.

Vi behöver väl inte ta upp präktighetsproblemen och den grå vardagen väl? ;)

Chris Ash skrev:
Helsingborg/Lund är ju iaf inte i närheten av STHLM, Malmö kanske.

malmö verkar ju havererat totalt under ansvarslösheten. Tänker närmst på Uppdrag Granskning för 4-5 veckor sedan om det var någon som såg det, men samma sak händer även här - och snart i samma utsträckning.

*/ ?>
Nyheter
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage