Men hur f*n kan dom?!?!?!

• Thread starter Thread starter DP
  • Start date Start date
Jag kan eventuellt tänka mig att börja köra tyskfighter om några såna tjejer ingår i dealen.

Bifogat

• tyskfighter.jpg
    tyskfighter.jpg
    19.6 KB · Visningar: 101
Last edited:
Tyckte hojarna såg jevligt nice ut iallafall :yoparty .. lite annat än de "boring-alla-ser-lika-dana-ut" som rullar runt på våra vägar.

Tycker dom här var lite coola. Men jag vet inte om jag vill ses tillsammans med en ute på stan.

Färgen suger. Men kolla hur dom har integrerat avgasröret.
pic006.jpg

Hur rå som helst med allt det svarta + namnet i rött.
pic050.jpg

Eller den här då.
pic054.jpg

Dragscooter ?!?
pic017.jpg

pic009.jpg

Micke_Lindstrom skrev:
Hojen på din avatar har ju inte ens nån motor, nån måtta får det väl vara på vad man plockar bort för utseendets skull. :tungan
hehe, aaa men motor o allt sitter faktiskt på plats nu så ja får väl ta o byta den =P

HanneZ skrev:
hehe, aaa men motor o allt sitter faktiskt på plats nu så ja får väl ta o byta den =P
Micke_Linstrom:

så där!! nu ser den nästan ut som en av dom där tyska missfostren =P

Micke_Lindstrom skrev:

Jag skulle kunna tänka mig att bygga en tysk-fighter av en hoj. Dock inte min Retta. Men skulle jag ha en annan skabbig hoj liggandes i något hörn så...

Jag skulle inte bygga den därför att den skulle bli snygg utan därför att den skulle väcka anstöt vid brostugan o dyl.

En bild på en photoshoppad Aprilia Tuono i hardcore tyskkostym.

Bifogat

• tuono_fighter.jpg
    tuono_fighter.jpg
    64.7 KB · Visningar: 62
den där skulle ja trilla av direkt... när ja gasar så trycks mitt arsle mot kudden där i bak...vet i faan va som skulle hända om ja inte hade den

Wiseguy skrev:
Jag skulle kunna tänka mig att bygga en tysk-fighter av en hoj. Dock inte min Retta. Men skulle jag ha en annan skabbig hoj liggandes i något hörn så...

Jag skulle inte bygga den därför att den skulle bli snygg utan därför att den skulle väcka anstöt vid brostugan o dyl.

En bild på en photoshoppad Aprilia Tuono i hardcore tyskkostym.

Jag antar att det är så tyskarna också tänker, dom försöker inte bygga en snygg hoj utan en som ser elak ut.

Den där me blålackerad motor som allmänt går i blå/svart skulle man ju möjligtvis våga visa sig ute på en skogsväg med, men resten var ju rent gräsliga :(

kajlyl skrev:
Det är nog rätt gott ljud i den också om du kollar pipan ;)

Precis, såg det också...hörselproppar på! Schysst minimalistisk design överhuvudtaget! Påminner lite om SACHS hojen va? Hette den Beast?

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT