Melodischlagerfestivalen

Hur gör du med melodischlagerfestivalen?

• Antal röstningar
    0
Det hemska är inte festivalen i sig. Det hemska är att den börjar för tidigt, pågår i evigheter och tar aldrig slut.

Vad var fel med ett program och 10 låtar? Nu får man ju anstränga sig för att undvika eländet.

• Gilla
Reaktioner: GuW
Man kan ju alltid se det som ett vårtecken, när skiten är över kanske man kan börja fundera på att ta ut hojen :)

Swingflys låt va ju för fan en kopia rakt av, dom har ju snott den från Teddybears Sthlm : cobrastyle + lite av en annan låt. Hur kan den inte bli diskad.

Njaa, snott o snott, Teddybears Sthlm gjorde ju "cobrastyle" och "hey boy" tillsammans med Swingfly så det är Swingfly som han låter.

Fastnade framför skiten igår då frugan fick temporär kontroll över fjärren... fy fan vilken skit det är.
Deras "underhållning" med "tortyr" var ju just tortyr för oss tvtittare... så jäkla dåligt program.
Det bästa med hela programmet var ju musiken... vilket säger en hel del.

"...frugan fick temporär kontroll..."

Bahahaa, tror jag vad jag vill på! :D Din fru har ÖRNKOLL på dig, I tells ya! :ajjabajja

Men jag håller med. Vilken jävla dynga det blivit.
DET VAR BÄTTRE FÖRR!!!! :död

Erkänner att jag såg programmet.
Det bästa var brewdarna med trummor i Swingflys låt. Dom lyfte hela programmet.

Tycker de var bäst ändå när de vara bara EN kväll i ställe för som nu en massa deltävlingar och nya regler varje år så man hänger ju inte med alls.

Det finns inget hetare än snygga kvinnor som spelar blåsinstrument.

Tyvärr hittade jag inte videon jag hade tänkt illustrera med då jag uppenbarligen har förväxlat den med en annan låt :huvet

Tjejerna i din video däremot måste ju vara digitalt remastrade, för så perfekta rumpor finns nästan inte.

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt