Melodipestivalen 2004

Ernst

Ny medlem
Gick med
27 Sep 2003
Hoj
KTM 660 RALLY
Ja.... det e val manga som ska glo pa den skiten i helgen kan jag tanka.. :3freak

:hihi o det ska ju jag med...NOT! MOAHAHAAA en annan har precis installerat sej pa hotellet i Firentze italia for att va pa mugello i helgen.... yepp! I´m bad!
Fa va coolt det ska bli...... o nae jag saknar inte mojligheten att se sangtavlingen dar alla mojliga muppar gor bort sej :hihi
Ha det sa bra...
/E

Melodifestivalen är det skämmigaste jippot nånsin.

Kan inte vissa bara skita i att försöka sjunga?

Swedie skrev:
Kan inte vissa bara skita i att försöka sjunga?

E-Type sjunger inte. :mattias

Han har bönat och bett sin producent att få göra det i någon enda låt, någon enda gång, men för honom råder totalt sångförbud. :censored

Citat: "Eftersom jag sjunger som en kråka själv behöver jag bra körtjejer till plattan."

Har inte sett nåt på melodifestivalen i år, känns riktigt bra :)

Det konstiga är att hur man än försöker slippa undan finalerna så tvingas man ändå sitta där i soffan till slut. Antingen är det några kompisar som vill komma hem till en och se det eftersom de själva saknar TV (vilket iofs jag också gör just nu) eller så blir man bjuden på "fest", som i själva verket visar sig vara melodifestivalstittande med popcorn och en soffa full av fanatiker som sitter och sjunger med i vartenda ord.

Vi får väl se hur det går ikväl :gnissla

UrbanTiger skrev:
E-type vinner hela skiten och åker till Istanbul :fakta

Jo, det hoppas jag också. Det vore riktigt kul att shocka med en "värsting-bombshow" i Turkiet, men Lena Ph är ganska stor favorit just nu. (Fast hon får också gärna vinna! :kär )

berggren_martin skrev:
Antingen är det några kompisar som vill komma hem till en och se det eftersom de själva saknar TV (vilket iofs jag också gör just nu) eller så blir man bjuden på "fest"...

Har själv bjudit hem polarna på fest i kväll, E-Types bomber kommer att spelas med "realistisk ljudvolym". :yoparty :brinnerup

Jag bojkottade hela etablisemanget idag :tungan

Såg på film istället :)

Jag föredrar att beskåda färg som torkar framför att utsättar för melodiiiiiiifästivaaaaaalen.

Pejo skrev:
Jag föredrar att beskåda färg som torkar framför att utsättar för melodiiiiiiifästivaaaaaalen.

Kom hit och tillbringa natten i mitt kök då, och titta på "gräddkola" och "mullvad" som torkar på väggen... Du får även tillåtelse att ta bort maskeringstejpen från tak, golv och lister när färgen har torkat...

*/ ?>
Nyheter
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage