Melodifestivalen FINAL ikväll

Deadmetal

NU i ett rött hus på landet :)
Gick med
18 Sep 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Nu 4 hjul och ett styre..
Jaha, vem vinner och vem försvinner :confused:

Då det är min helg att ha grabben så får man väl bänka sig i soffan och titta på denna begivenhet :lol

Håller väl Hansson, Carsson % Malmqvist som favorit, uppstickare Lena PH och som dark horse E-Type & After Dark.

Men det blir som vanligt, fel låt vann :D
 
Lena PH :yoparty :tuttar :yoparty :gnissla de gör ont.... :lol
 
Last edited:
Själv följer jag nästan slaviskt denna händelse.
Men i år blir det bara finalen jag kollar *tyvärr*
"Som stormen" är väl den enda låt jag inte lyckats missa vilket var väldigt synd *blä*

Annars är min stora favo med "Andrés Esteche" me låten Olé Olé.
Men det kan ju bli en dark horse E-Type & After Dark som tar hem segern men huvudsaken den som vinner klarar att representera Sverige i Istanbul.
Alltså inte för mjäkig låt ej heller för sexigt klädda så har Sveriges bidrag chans att vinna! Tror jag iaf....
 
Urk... schlager är rätt överskattat tycker jag. Mest en massa låtar som INGEN kommer ihåg till nästa år...
De va bättre förr.. med Herreys å grejer :banana
 
Hehe... Lena Ph vann. Vilka trodde det? :rolleyes:

P3 har malt hennes låt om och om igen den senase veckan så jag är inte förvånad att hon vann. Hellre hon än transarna och gummorna.

Jag tycker om den låten, men jag röstade inte.
 
JoS skrev:
Hehe... Lena Ph vann. Vilka trodde det? :rolleyes:

P3 har malt hennes låt om och om igen den senase veckan så jag är inte förvånad att hon vann. Hellre hon än transarna och gummorna.

Jag tycker om den låten, men jag röstade inte.

Hon fick säkert en och annan "groggröst" :fyllisar för att hon :banana med mikrofonstativet. Hon har ju inget ofördelaktigt utseende precis.
 
Lucky Luke skrev:
Hon fick säkert en och annan "groggröst" :fyllisar för att hon :banana med mikrofonstativet. Hon har ju inget ofördelaktigt utseende precis.

Men lilla gubben vad fick du luft ifrån i den frågan???
Det är ju bara mig du får kolla på :rolleyes:
Men jag säger iaf. att Andrés ser bra ut men någon som såg bra ut i går var väl ändå Christer L....Finns ingen kille som är lika snygg som tjej som han!
 
Ja.. inte konstigt att "det gör ont" när man står å gnider mot ett mikrofon stativ :dummer
Man undrar ju lite vad låten egentligen handlar om.. "det gör ont en stund på natten men de märker ingenting"!?? :brynad
 
TinaTjejen skrev:
Ja.. inte konstigt att "det gör ont" när man står å gnider mot ett mikrofon stativ :dummer
Man undrar ju lite vad låten egentligen handlar om.. "det gör ont en stund på natten men de märker ingenting"!?? :brynad

Har oxå klurat på vad det är som "gör ont" ... :va ..
det märkliga är ju att ORUP står för text o musik... :eek: :död
... så man kan ju verkligen undra.. :hihi
/z
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top