Melodifestivalen 2012

Jag kollade hehe..

tycker att helt rätt låtar gick vidare :tungan
Dead by aprils låt var dock lite väl lik "loosing you" och Loreens låt var för lik fjolårets "my heart is refusing me"...
men de e väl så de e...

Ok... Det där var lite som att erkänna för svärmor att man brukar binda fast hennes dotter i sängen iklädd lädermask och grisäpple i munnen och sen ta fram en stor svart dildo för att massera analen på henne. Man gör det inte helt enkelt.

Jag tycker det är kul att det varje år är tävling på SH i vem som hatar festivalen mest och vem som tittar minst...
För att vara så ointresserade är det många som engagerar sig ordentligt i att visa sitt ointresse och förakt. :hihi

Enligt vad alla säger att dom inte ser på det så borde sändningen snart flyttas till Söndag förmiddag.Strax innan bingolotto eller nåt

Jag älskar melodifestivalen och brukar försöka pricka in så att jag jobbar då. Helt plötsligt är alla inlagda patienter upptagna av att titta på programmet och akutmottagningen blir påtagligt öde. Mer melodifestival åt folket....:Bugar

Så gemene SH-are gillar Dead by april...??? Eller inte....

Tycker det blivit lite nycirkus av det hela: Torsten Flink, Björn Ranelid, Sean Banan och DiLeva....vad kommer härnäst: Arne weise och flamingokvartetten? Bollibompabandet?

Mitt stalltips är Loreen tar hem det!

"Ingen ifrågasätter din rätt att tycka illa om mjukisbyxor, leverbiff, punkrock, dokusåpor, innebandy osv. Det är också få som höjer på ögonbrynen om man beklagar sig över jobbiga människor som tränger sig i kön till snabbköpskassan, luktar svett på bussen, pratar i mobiltelefon i biosalongen osv. När det gäller gruppgeneraliseringar så är det legitimt att avsky Sverigedemokrater och om du är extremvänster får du “odla ditt klasshat”, men sen är det i princip stopp."

Får man verkligen ogilla schlager, eller är man inte lite smyghomofob då?
Eller är man antifeminist då, för det vet ju alla att schlager är för tjejer och homos.

Jag brukar se spektaklet i media efteråt, vem som tog vem på rumpan, vem som drog en lina på muggen och dom övriga skandalerna, det är mer schlager än jag vill ha.

I förra omgången var en artist från Umeå med som pausunderhållning, det såg jag efteråt på YouTube.

Jag tycker det är kul att det varje år är tävling på SH i vem som hatar festivalen mest och vem som tittar minst...
För att vara så ointresserade är det många som engagerar sig ordentligt i att visa sitt ointresse och förakt. :hihi

OK! OK! Jag tittade väl då.

Men rätt låt förlorade i alla fall, eller?

bm1.jpg

Fan Sara Li hade ju snyggaste spirorna.
Dessvärre hade Ranelid djupaste urringningen..

Ja, schnygg när hon uppträder men ser ut som en surmört i greenroom vill jag minnas.
:iamMotörhead

Jag brukar gnälla varje år på skitmusiken. Men i år tycker jag låtarna har varit väldigt bra. Vädigt bra startfält i finalen. :tummenupp

Börjar bli mer normal musik. Skönt att slippa alla "riktiga" slagerlåtarna ala Linda Bengtzing...

\Masonit

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...