Melodifestivalen 2012

Pelle

Musteridirektör
Gick med
4 Apr 2008
Hoj
Nein
Fan va kul att melodifestivalen lyssnat till gemene SH-medlems smak och tagit med Dead by April. Perfekt låt i nästa hojrulle!

Men fan vad risig tredje programledaren är. Och den andra. Sarah Dawn Finer verkar iaf sympatisk.

Torsten är bäst!!!Han vinner,länge lever flummare ;)

Allt är kasst!
Alltid!

Just ja,låt bli att kolla då......men jag vill ju gnälla lite!

Bergström har jag aldrig gillat men nu så börjar det ta sig,fan att man ska tycka detta är kul då,är väl ålderstecken om något........ :)

Varför bry sig?
Om fler bojkottar skiten så måste de lägger ner istället.

"Pausunderhållningen" är ju behållningen eller vad man ska kalla det. Låtarna är sällan nåt att hänga i granen. Att Sean Banan är favorittippad visar bara hur bilden av det svenska musikundret har ändrats till det sämre.

Jag som gillar Ian van Dahl blevju lite glad nu,fick såna vibbar av euporia. :)

Jag är förvånad att folk kollar på den där dyngan. Ok, kvinnor och fjollor kan jag förstå men vad har de andra för anledning?
Min bättre hälft får inte kolla på sånt skit här hemma så hon rymde till en väninna för att se på skiten, det är så man blir förbannad :mad:

Jag är förvånad att folk kollar på den där dyngan. Ok, kvinnor och fjollor kan jag förstå men vad har de andra för anledning?
Min bättre hälft får inte kolla på sånt skit här hemma så hon rymde till en väninna för att se på skiten, det är så man blir förbannad :mad:

Blir förbannad

Melodifestivalmasspsykos igen? Jag blir mer och mer glad att jag flyttade utomlands, det är 3e året i rad jag slipper spektaklet :)

Vaffan? Är det dags för det igen? Var det inte nyss? Jaja, nu känns det lite extra bra att inte äga nån TV. :D
Tycker vi kan skicka lite dödsmetall istället för att chocka kultur"eliten" lite. Nåt band som kör med strippor, grisblod och kanyler på scen typ. :D

Jag kollade hehe..

tycker att helt rätt låtar gick vidare :tungan
Dead by aprils låt var dock lite väl lik "loosing you" och Loreens låt var för lik fjolårets "my heart is refusing me"...
men de e väl så de e...

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...