Melodifestivalen 2008

ja man blev ju inte mindre sugen på att börja köra hoj nu när man såg den hojen ute och gasa

kan någon visa en film för jag letar som fan på youtube men hittar han inte ? va han mee i någon låt ??

Tepsa var lätt bäst i Meloifestivalen! :yoparty Därefter måste ju Björn Gustavsson kommit!?!?! :rolleyes: :tummenupp

Matti var grym, grattis!!

Intro-låten var den bästa på hela kvällen också.

Jag hejade på Amy, Suzzie (hey, jag var liten på 80-talet när hon slog igenom och minns inte) samt Velvet.

Vad Face-84 tjejerna gjorde där förutom att vara snygga vet jag inte?
Sjunga kunde de inte och det var en annorlunda sång om hönsnät, gamla X och en vind.

I love Europe var en riktigt rövslickarsång för att kunna impa på de andra länderna när det väl är dags.

All musik var skit. Ingen förtjände att gå vidare i mina öron men så gillar jag heller inte balader med gay tema och annat larv. Tycker de behöv lite nyfödda Rob zombie, Grave digger, Manowar Samt lite fräsh glamrock Men defår väll inte spela i svensk diktaturtelevision manipulerad för vår egen säkerhet=Google.se=du hittar vad vi låter dig hitta.

Edit: Sjögren surfar på pensionärernas räkning så att säga:D

¨nästa vecka är fronda med,,, jag röstar på dom oavsett :yoparty

Hela arrangemanget är beklämmande. Fifan vad jag hatar melodifestivalen. DOCK har den inte tagit lika astronomiska proportioner som förra året. Tack och lov för det.

All musik var skit. Ingen förtjände att gå vidare i mina öron men så gillar jag heller inte balader med gay tema och annat larv. Tycker de behöv lite nyfödda Rob zombie, Grave digger, Manowar Samt lite fräsh glamrock Men defår väll inte spela i svensk diktaturtelevision manipulerad för vår egen säkerhet=Google.se=du hittar vad vi låter dig hitta.

Edit: Sjögren surfar på pensionärernas räkning så att säga:D

StarStriker och Freak, ni är mina nya idoler, håller med till 100% ! ! !

Striker, även om det inte tagit samma propotioner som förra året ännu så kommer det göra det, bäst att dom lägger mer än halva budgeten på ett jippo som melodifestivalen än att köpa in ett, låt oss säga, "Bra" programm som vi licensbetalare verkligen vill se :D

*Vilka betalar idag btw? Ja e inte en av dom, eller? Jo, nej, jag vetifan*

E-type och pudlarna :yoparty samt Suzzie tapper still going strong:tummenupp
men matti gjorde kvällen :2cool

Som hemlig gäst nästa vecka kommer ni kunna se D1ce här från forumet.
Kommer garanterat lyfta några ögonbryn !

var där nån som körde hoj på melodifestivalen?? :va

vill inte slösa min tid på att titta på det så därför fattar jag inte vad det är ni pratar om :D

Det där var coolt Matti, att få vara med där är inte illa. :tummenupp

StarStriker och Freak, ni är mina nya idoler, håller med till 100% ! ! !

Striker, även om det inte tagit samma propotioner som förra året ännu så kommer det göra det, bäst att dom lägger mer än halva budgeten på ett jippo som melodifestivalen än att köpa in ett, låt oss säga, "Bra" programm som vi licensbetalare verkligen vill se :D

*Vilka betalar idag btw? Ja e inte en av dom, eller? Jo, nej, jag vetifan*

Jag betalar inte och låter andra köpa mina tv apparater samt annat man blir reggad på. dvs inskriven i radiotjänst kiruna.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT