Melodifestivalen 2004

TinaTjejen skrev:
är det verkligen nån som kollar på skiten?

normalt sett, nej. men igår var mitt enda alternativ mot det att sitta helt själv. så med tanke på att det var lördag, valde jag den mer sociala biten.
 
MatteKholm skrev:
Sara ägde...Och vann!

I min bekantskapskrets är det telefonförbud mellan 19.00-20.00, eftersom polarnas tjejer MÅSTE SE "Shame Factory". :zpy :zpy :zpy

Till råga på allt har dom lurat sina pojkvänner att börja titta.

Är du ytterligare ett av offren??? :skrämd
 
tittade på skiten kan inte säga att ja tyckte nån låt var bra överhuvudtaget!!
 
Acrid skrev:
Ja barn i tredje världen och alla andra barn som lever under svåra förhållanden tjänar otroligt mycket pengar.



PS. Får väl hoppas att pengarna kommer till sin rätt. DS.

JO, pengarna kommer säkerligen fram. Men det kunde ju vart mer än 1,41 av 5,70 som kunde gått till dem...
 
Schlagerfestivalen var kul ända tills det helt plötsligt blev fler olika festivaler... Nu suger den, men jag kommer att vara tvungen att titta på den sista... och naturligtvis kommer "eurovision song contest" bokas in i almanackan! Jag ÄR en geek, men jag är på bättringsvägen... :arsele

/FW
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top