Mello-final ikväll!

jezziiie

Member of Huddinge MCK.
Gick med
13 Jun 2003
Hoj
En okonventionell gatmissil, enligt Allt om MC. (ombyggd ZZR med släpvagn)
Kära vänner.

Det har varit mycket motstånd mot Melodifestivalen i diverse trådar på det här stället. Så det är knappt att jag törs ställa min fråga. Men jag gör det ändå! :yoparty

Here goes:

Är det någon mer än jag som tänker se finalen ikväll?

Slå mig inte nu. :näsblod

Puss!

ja, det blir väl till att ha på tv:n då iaf! kan inte påstå att ja är ett stort fan av melodifestivalen som sitter klistrad framför rutan!! men det känns ju lite som att det är nåt man måste se...vare sig man vill eller ej!! :confused:

själv då??

Jag skall kolla som fan! Godis & chips och egen poängräkning är viktiga grejjer. :4skrika

jezziiie skrev:
Kära vänner.

Det har varit mycket motstånd mot Melodifestivalen i diverse trådar på det här stället. Så det är knappt att jag törs ställa min fråga. Men jag gör det ändå! :yoparty

Here goes:

Är det någon mer än jag som tänker se finalen ikväll?

Slå mig inte nu. :näsblod

Puss!

Mello-final?
Mina tankar gick så här när jag såg ämnet. Mello = ny typ av Jello, Final = tävling, tävling kan vara brottning, män som brottas = tråkigt, tjejer som brottas = skoj. Slutsats, lättklädda tjejer som brottas i jello = helkväll :tuttar :yoparty :banana

Sen var det melodifestivalen det gällde....

:rolleyes:

Emsan skrev:
ja, det blir väl till att ha på tv:n då iaf! kan inte påstå att ja är ett stort fan av melodifestivalen som sitter klistrad framför rutan!! men det känns ju lite som att det är nåt man måste se...vare sig man vill eller ej!! :confused:

själv då??

Självklart ska jag se! :)

Klingan skrev:
Jag skall kolla som fan! Godis & chips och egen poängräkning är viktiga grejjer. :4skrika

Det känns som du inte är riktigt seriös i ditt uttalande. :rolleyes:

Orca69 skrev:
Mello-final?
Mina tankar gick så här när jag såg ämnet. Mello = ny typ av Jello, Final = tävling, tävling kan vara brottning, män som brottas = tråkigt, tjejer som brottas = skoj. Slutsats, lättklädda tjejer som brottas i jello = helkväll :tuttar :yoparty :banana

Sen var det melodifestivalen det gällde....

:rolleyes:

Oj! Var inte alls min mening att leda in dig på lättklädda damer och sedan paja hela drömmen. :3freak

Vad får jag för straff? Jello-brottning mot valfri motståndare? :D

Chii skrev:
Efter ca 15 :öl så går det nog se sånt :fyllisar

Vad är det med folk nuförtiden? Måste man supa till för att orka med lite sång? :7peta

Nej ..sticker hellre ut trumhinnorna. Har varit hemma drygt en vecka och har fan aldrig varit med om liknande. Man hör ordet MELODIFESTIVAL i snitt 345 ggr per dag :huvet (don't even get me started on Carola :rolleyes: )
Skall sätta mig i bilen o köra runt med dödsmetal tills skiten är över :tungan

Nursey skrev:
Nej ..sticker hellre ut trumhinnorna. Har varit hemma drygt en vecka och har fan aldrig varit med om liknande. Man hör ordet MELODIFESTIVAL i snitt 345 ggr per dag :huvet (don't even get me started on Carola :rolleyes: )
Skall sätta mig i bilen o köra runt med dödsmetal tills skiten är över :tungan

:tummenupp
Word..låter som en alldeles ypperlig sysselsättning....istället för...me :censored al !!

Det är bara en halva kvar tills det börjar! MISSA INTE!!!

jezziiie skrev:
Det känns som du inte är riktigt seriös i ditt uttalande. :rolleyes:

Helt seriös faktiskt, vet inte varför jag tycker det är roligt men det är nog en kombination av att man älskar att hata det och snygga damer med korta kjolar. Hade Linda Bengtzing som favorit i år men det gick ju inget vidare... :huvet Jag skall förresten gifta mig med henne, problemet är att hon inte vet om det ännu :hihi

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg