Mellanskåne

LördagsGAZZ

--------------------------------------------------------------------------------

Tänkte köra en runda vid fint väder....!!!
Samling Pump i Harlösa 12.00 för lite körning.
Alla är välkomna rr/sh/diverse

1.el_mako
2.
3.

Sen blir vi väl inte fler

Vi är ca 6 st som skall ut kom gärna till ovanstånde samlig
Välkomna

Va det ni som körde Esarpsvägen mot Genarp?
Va lite halt på sina ställen ida :wiggle

Last edited:
Svinbra tråd!! :tummenupp Någon som är sugen på imorgon eftermiddag om det är bra väder? Gärna utgång från höör och riktigt, riktigt kurviga vägar!

Tänkte ut och köra en sväng i morgon fredag om det är ngn som är sugen.. dvs om vädret tillåter.

vad räknar ni som mellanskåne?:va

Har missat att det fanns en mellanskånetråd. Då ska man alltså behöva hålla koll på dåde denna och lundatråden.:va
Fick ju äntligen tillbaka yamahan förra veckan så nu har man äntligen en körbar hoj igen. :yoparty
Trots att man inte kört på ett par månader så är det inte så jätte frestande att köra idag, men är det någon plusgrad och torra vägar nån kommande helg så är jag på om det blir nån körning. :yoparty

Till våren är jag gött sugen på en runda! Problemet är bara att det är ett halvår kvar tills dess..

Nu har du sett den....!!!:D :D
Skönt att det löste sig med hojen.:yoparty :yoparty
Vid fint väder körs det...!!!:tummenupp :tummenupp

Har missat att det fanns en mellanskånetråd. Då ska man alltså behöva hålla koll på dåde denna och lundatråden.:va
Fick ju äntligen tillbaka yamahan förra veckan så nu har man äntligen en körbar hoj igen. :yoparty
Trots att man inte kört på ett par månader så är det inte så jätte frestande att köra idag, men är det någon plusgrad och torra vägar nån kommande helg så är jag på om det blir nån körning. :yoparty

Till våren är jag gött sugen på en runda! Problemet är bara att det är ett halvår kvar tills dess..

Vill du köra inann så kolla i tråden annars är du välkommen till våren!!!:)

Last edited:
Trådlyft.....!!!Nu när våren börjar komma så är det ju dax snart med lite körning....!!!kanske redan i veckan vid ok väder....!!!

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman