Mellanklass

Wärniss

Ny medlem
Gick med
15 May 2003
Hoj
Honda CB750 -82
Jo det är så att jag tänkte uppdatera mitt lätta kort till mellan klass. Problemet är att jag inte har någon mellan hoj.
Är det någon som vet vart mna kan hyra en hoj?
Jag pratade med körskolan men dom vill ju såklart att man ska ta några lektioner innan man får hyra deras hoj.

Om ingen vet något ställe man kan hyra en hoj till rimligt pris så kanske någon har något bra förslag på en 25kw hoj? För en billig penning.
Mvh Erik

Wärniss skrev:
Jo det är så att jag tänkte uppdatera mitt lätta kort till mellan klass. Problemet är att jag inte har någon mellan hoj.
Är det någon som vet vart mna kan hyra en hoj?
Jag pratade med körskolan men dom vill ju såklart att man ska ta några lektioner innan man får hyra deras hoj.

Om ingen vet något ställe man kan hyra en hoj till rimligt pris så kanske någon har något bra förslag på en 25kw hoj? För en billig penning.
Mvh Erik

hyr hoj från huddingetrafikskola.. bryr sig nog inte om du tar körlektioner eller inte.. hyran hamnar på 1000-1200 med en pant på 6000..

Jag får hyra körskolans hoj hela helgen, de kostar sig gratis :)

/skrytmode
Min farmor är granne med min körskolärare. *BLING BLING*
Så väl som att vi parkerar våran bil bredvid hans.
/endskrytmode

SISU skrev:
hyr hoj från huddingetrafikskola.. bryr sig nog inte om du tar körlektioner eller inte.. hyran hamnar på 1000-1200 med en pant på 6000..

Jag funderar på nått lite billigare typ en Fzr 600 -93 eller dyligt i den prisklassen. någon som vet något annat bra?

Jag ringde och frågade huddinge men tanten sa att jag var tvungen att bli godkänd av dom innan jag fick hyra den... Får väl ringa och tjata lite på dom så kanske dom lånar ut den :P

Varför inte köpa hojjen innan uppkörningen då? Ska väl ändå vara reggat 25kW minst...

Förresten, är det inte 35kW i år?

OlleR skrev:
Varför inte köpa hojjen innan uppkörningen då? Ska väl ändå vara reggat 25kW minst...

Förresten, är det inte 35kW i år?

Det blir för mycket utgifter på en gång. vill ha bilkort och bil också.. man är ju inte gjord av pengar direkt :P
hmm det har jag inte hört något om!
Vart kan man kolla upp sådant? vv eller?

\\Erik

Wärniss skrev:
Det blir för mycket utgifter på en gång. vill ha bilkort och bil också.. man är ju inte gjord av pengar direkt :P
hmm det har jag inte hört något om!
Vart kan man kolla upp sådant? vv eller?

\\Erik

25kw inget annat

Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25