Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det är ju inte så att såna artiklar blir mindre åtråvärda ett par månader efter jul, eller av att dom blir gamla, så jag har svårt att se varför sånt skulle reas ut?
Däck blir inte nyare för varje dag som går....man brukar rea ut äldre modeller på skydd till förmån för 2010 års modell...olja brukar ha rea..
Jaha, jag har aldrig sett vare sig drev eller olja på rea, inte däck heller tror jag, men visst, skydd kanske säljs på rea när dom rear kläder.
ÅAS brukar inte MC firmorna här ha mellandagsrea alls, utan dom har vår/höst rea
Rent allmänt så är mellandagsrea mest bara bondfångeri. Det är bara skiten som butikerna inte lyckas sälja på annat sätt som dom låtsas rea ut under mellandagarna.
Vad gäller MC-butiker så säljer vissa ut "årets" konfektion lite billigare på hösten. Det är framför allt på större orter. Andra butiker väntar bara till nästa sommar och räknar med att 90% av kunderna inte ser skillnad på årets och fjolårets design.
Ja har kollat runt lite idag...och ja hittade:
"Däck REA
2009-12-01.
Nu har vi 50% REA på dessa däck.
Övrigt lagerförda sortiment är det 20% REA på. "
Mcvaruhuset i Stockholm. http://www.blocket.se/stockholm/Rea_pa_mc_dack_24933873.htm?ca=11&w=1
bike i trollhättan verkar också ha rea..http://www.biketrollhattan.se/
I MC-varuhusets fall så betyder det väl bara att dom tar ner priserna på "normalnivå" jämfört med andra handlare.
Bike i Trollhättan skulle jag nog hellre besöka på fyndjakt då.
...fjolårets design eller inte...
Jaha, jag har aldrig sett vare sig drev eller olja på rea, inte däck heller tror jag
Jag själv hör till de 90% som inte ser skillnad på årets och fjolårets konfektion och dessutom är allting ändå omodernt om två år. Lägg till att jag färgblind så jag skiter högaktningsfullt i hur jag färgkombinerar.Svart matchar föresten allt!
![]()
I MC-varuhusets fall så betyder det väl bara att dom tar ner priserna på "normalnivå" jämfört med andra handlare.
Bike i Trollhättan skulle jag nog hellre besöka på fyndjakt då.
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |