Och jag tror att du underskattar Sverige-eliten ganska rejält. Men om det känns bra så....Lite underskattning av världeliten..i denna tråd...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Och jag tror att du underskattar Sverige-eliten ganska rejält. Men om det känns bra så....Lite underskattning av världeliten..i denna tråd...
HAHA .... ja det skulle vara en syn
Och Melandri ÄR en bra förare, har han inte varit både 2:a och 3:a i Motogp ...var det inte 2005-2006,
Bara jublade och tänkte på alla som spydde galla på honom när han kom 2:a i helgen.
Bevisar bara att Duccen är en skithoj som bara Stoner hanterar, men har för mej att jag hörde kommentatorerna nämna nåt om att Ducati har dragit öronen åt sej vad gäller körbarheten för övriga förare.
För skulle Stoner vara borta av nån anl. så harvar dom ju i slutet av fältet, och det tror jag inte skulle vara nån höjdare för märket ....
Samtidigt har de väääääldigt långt kvar till toppen...Och jag tror att du underskattar Sverige-eliten ganska rejält. Men om det känns bra så....
Melandri har vunnit flera GPn, bl.a. Philips Island 2006 (tror han vann fler race det året)
Visst är det så men den som tror att Rossi kommer och pinkar på Sverige-eliten i tex Superbike med vilken skithoj som helst är enligt mig ute på en rejäl bärtur.Samtidigt har de väääääldigt långt kvar till toppen...
Visst är det så men den som tror att Rossi kommer och pinkar på Sverige-eliten i tex Superbike med vilken skithoj som helst är enligt mig ute på en rejäl bärtur.
Fast det vore onekligen väldigt intressant att se tex Rossi på en helt standard R6:a på Falkenberg, det skulle nog gå ruskigt fort.
Vad bra, då kan vi sluta funderaHan skulle kunna ställa upp i Pro Suberbike med en standard 600 och förmodligen vinna.
Han skulle kunna ställa upp i Pro Suberbike med en standard 600 och förmodligen vinna.
Troligen eftersom en tidigare mästare nyligen blev frånåkt av en 600:a.![]()
Samtidigt har de väääääldigt långt kvar till toppen...
Det hade nog gått ungefär lika fort i år, om Pro Superbike kört där vill säga.Fogarty lär ha kört på 1.33.81, Race 1, Anderstorp 1993. Hur fort går det i ProSBK 16 år senare?
HAHA .... ja det skulle vara en syn
Och Melandri ÄR en bra förare, har han inte varit både 2:a och 3:a i Motogp ...var det inte 2005-2006,
Bara jublade och tänkte på alla som spydde galla på honom när han kom 2:a i helgen.
Bevisar bara att Duccen är en skithoj som bara Stoner hanterar, men har för mej att jag hörde kommentatorerna nämna nåt om att Ducati har dragit öronen åt sej vad gäller körbarheten för övriga förare.
För skulle Stoner vara borta av nån anl. så harvar dom ju i slutet av fältet, och det tror jag inte skulle vara nån höjdare för märket ....
kul story,,,,bevisar ju oxå att stoner inte typ som vissa framför bara kan köra fort som fan pga elektroniken
Fast Fogarty körde det för 16 år sedan på en Ducati 888....Det hade nog gått ungefär lika fort i år, om Pro Superbike kört där vill säga.
Men är det inte lite som att jämföra äpplen och päron?
Vi pratar om svenska förare som i princip får tigga ihop pengar för att kunna köra och proffs som får 10-tals miljoner per år för att köra det snabbaste och bästa som finns på två hjul.
Jag tänkte mer på jämförelsen tidigare, att Rossi skulle köra ifrån Sverige-eliten på en standard R6:a.Fast Fogarty körde det för 16 år sedan på en Ducati 888....
Ducati? Såna skithojar är det bara Stoner som kan köra fort på....Fast Fogarty körde det för 16 år sedan på en Ducati 888....
kul story,,,,bevisar ju oxå att stoner inte typ som vissa framför bara kan köra fort som fan pga elektroniken
o så jävla kul att melandri kom 2,,,,,jag hade 1 smail på käften hela söndagen,,,,,,,
Det hade nog gått ungefär lika fort i år, om Pro Superbike kört där vill säga.
Men är det inte lite som att jämföra äpplen och päron?
Vi pratar om svenska förare som i princip får tigga ihop pengar för att kunna köra och proffs som får 10-tals miljoner per år för att köra det snabbaste och bästa som finns på två hjul.
Sen aldrig, typ...Sen när påverkar pengar hur bra man kör hoj?
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|
![]() |
BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien
Platsen för BMW Motorrad In... |
![]() |
Strängnäs Bike Show den 30/8
Sista lördagen i augusti är... |
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |