Mel Gibson flippar

Biltmore

Blood Group: Red
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
R1 -06 50:th Aniv.
Ja jävlar......nu blir det nog inga fler Dödligt Vapen filmer.....:rolleyes:

[YOUTUBE-ID]TLtm5018cv0&annotation_id=annotation_802318&feature=iv[/YOUTUBE-ID]

Tror faktiskt att hans karriär är odödlig. Att göra en klart antisemitisk film och sedan börja säga att man hatar judar när man blir tagen för fyllekörning när man jobbar i en bransch som styrs av judar borde ju vara en karriärdödare. Fast det var det inte så jag tror nog det här är lugnt också.

Verkligen en välbalanserad kille. Det borde ge karriärproblem men bedömer filmbolagen att de kan tjäna pengar på honom även fortsättningsvis så är han nog home free.

Banden bevisar egentligen inte mer än en desperat person som verkar vara i obalans känslomässigt. Kanske inte rätt tillfälle att bedöma en person. Finns nog många personer som säger minst olämpliga saker när de är trängda i ett hörn och har fått lite sprit i kroppen. Enda skillnaden är att de inte är någon offentlig person och samtalen kommer aldrig till allmän kännedom.

Mel Gibson säger många olämpliga saker helt klart. Kvinnan gör sitt bästa för att provocera honom väl medveten om att samtalen spelas in. Jag tycker egentligen inte att detta är något som berör någon av oss.

Jag tror inte heller att Mel Gibsons karriär är över på grund av detta även om media och proffstyckare inom branschen gör sitt bästa för att få det att låta så. Man kan ju säga att hans karriär som skådespelare har passerat sin peak och det oavsett vad som pågår i hans privatliv. Finns ju gott om skådespelare där ute som varit ute i kylan men kommit tillbaka. Det är mycket möjligt att Mel Gibson kommer att ligga lågt en tid framöver. Han måste ju få sitt liv på köl igen om inte annat.

jag tycker Mel Gibson behöver SRRI-tabletter och antabus. Han behöver även be om ursäkt och ta en två års lång semester från filmindustri så han kan börja jobba på en ny film och komma tillbaka.

Banden bevisar egentligen inte mer än en desperat person som verkar vara i obalans känslomässigt. Kanske inte rätt tillfälle att bedöma en person. Finns nog många personer som säger minst olämpliga saker när de är trängda i ett hörn och har fått lite sprit i kroppen. Enda skillnaden är att de inte är någon offentlig person och samtalen kommer aldrig till allmän kännedom.

Mel Gibson säger många olämpliga saker helt klart. Kvinnan gör sitt bästa för att provocera honom väl medveten om att samtalen spelas in. Jag tycker egentligen inte att detta är något som berör någon av oss.

Jag tror inte heller att Mel Gibsons karriär är över på grund av detta även om media och proffstyckare inom branschen gör sitt bästa för att få det att låta så. Man kan ju säga att hans karriär som skådespelare har passerat sin peak och det oavsett vad som pågår i hans privatliv. Finns ju gott om skådespelare där ute som varit ute i kylan men kommit tillbaka. Det är mycket möjligt att Mel Gibson kommer att ligga lågt en tid framöver. Han måste ju få sitt liv på köl igen om inte annat.
+1:)

Som jag sagt i Mona Sahlin-tråden, alla har vi svaga stunder. Oavsett vi jobbar på en blombutik i Haninge eller om vi är multimiljonärer med flera lyxvillor som gör filmer så säger vi saker vi ångrar när spriten gått ur kroppen.

Last edited:

Han tvättade ju bort stämpeln som helyllefarsa till sju ungar i alla fall. :T-röd

Han tvättade ju bort stämpeln som helyllefarsa till sju ungar i alla fall. :T-röd

Han har ju offentligt vid flera intervjuer berättat att ungarna får spö så det vette fan om han haft en stämpel som :va

det där kanske säger mer om de som publicerar ett privat samtal offentligt än Mel, folk säger en hel del saker i ett upprört tillstånd osv.

förmodligen svårt veta hur det är att vara superkändis, ha alkoholproblem, skilsmässa, osv.

enormt starkt av han att sitta i intervju nedan och vara självutlämnande, rätt löjligt att lägga en sån vikt vad en person anser om judar, förintelse osv. och sen jaga honom för det, han är en skådespelare som gjort flera bra filmer, inte president eller liknande, vem är han att stå till svars för vad som hände för 70 år sen? han lär ju knappast ha varit delaktig..., starkt av han komma tillbaka och göra film som funkar.

[YOUTUBE-ID]FDfUhlBgfoU[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]0fbNnE18Ugk[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]xWbgzHblgSY[/YOUTUBE-ID]

ta en två års lång semester från filmindustri så han kan börja jobba på en ny film och komma tillbaka.

han har precis gjort en, överraskad att han håller, hoppas han kan göra fler och har ett bra liv.

[YOUTUBE-ID]qvRdGKxsmD8[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
Orkade bara första klippet men:
1) En ursäkt är alkoholistens bästa sätt att "få" dricka igen...
2) Hur många får för sig att säga saker om judar på fyllan (utan att mena det)?
3) Hur många säger saker om judar enbart pga fyllan men är tillräckligt sansade för att rätta till frillan innan de blir fotade....?

Tycker det luktar aningens illa...men men...

Hans personliga åsikter om folkslag eller hur han är som exmake finner jag ganska ointressant.

Funkar han på duken Ja/Nej är det enda som är av intresse för mig :)

2) Hur många får för sig att säga saker om judar på fyllan (utan att mena det)?
3) Hur många säger saker om judar enbart pga fyllan men är tillräckligt sansade för att rätta till frillan innan de blir fotade....?

Tycker det luktar aningens illa...men men...

vad spelar det för roll om han skulle tycka precis samma saker ifall han var spiknykter? nu har han inte den offentliga hållningen, vore iofs intressant höra hans argument för att tycka så i så fall.

Funkar han på duken Ja/Nej är det enda som är av intresse för mig :)

ja så länge han inte är pedofil osv. så är det som räknas.

Nja...som sagt, nu lyssnade jag inte på allt.
Men det jag hörde så berodde ju allt på spriten...så.....

han är väl någonstans på vägen i beroendet, helt klart påverkar ett alkoholberoende en person, vem vet hur han skulle vara utan det.

Last edited:
ja så länge han inte är pedofil osv. så är det som räknas.

hehe iofs...tror inte det är så poppis i Hollywood dock att hata judar heller för den delen :)

helt klart påverkar ett alkoholberoende en person, vem vet hur han skulle vara utan det.

SJÄLVKLART!!! Jag är mest skeptisk till att han snyftar ut i intervju där allt är spritens fel vad det gäller en sak...medans han fortf hade sinnesnärvaro nog att tänka på "Nick Nolte foto" o fixa frillan.... :)

Last edited:
hehe iofs...tror inte det är så poppis i Hollywood dock att hata judar heller för den delen :)

han tycker ju inte så offentligt så det går nog bra, om inte annat så har de nog överseende med en liten glitch när de ser vad han drar in :rolleyes: :)

Last edited:
Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...