Mekkurser i Stockholm

nordicbiker

Ny medlem
Gick med
17 Sep 2008
Hoj
KTM 690 Enduro + någon annan hoj för gamla gubbar...
Som nybörjare innom mc teknik är jag mycket intresserat att delta i en mekkurs. Jag vet att AVA anornda kurser, finnst någon som har varit med innan?

Några andra tips om mekkurser i Stockholm/Uppsala/Mellansverige?

Tack!

Hur, ingen svar, inga mekkurser i Stockholm???

Eller bara för tjejer???

Måste jag värklige skära av nagonting nu, bara för att jag vil lärag mig lite tips och tricks på mc teknik???:rolleyes:

Hur, ingen svar, inga mekkurser i Stockholm???

Eller bara för tjejer???

Måste jag värklige skära av nagonting nu, bara för att jag vil lärag mig lite tips och tricks på mc teknik???:rolleyes:

Det har ju varit trådar om mekkurser i höst. Bla DrBike samt AnderssonTurbo pratade om att köra kurs igen. Men jag vet inte hur det gick. Du får leta.

/J

Man kan ju fråga sig hur mc-verkstäderna ställer sig till sånt nu, i lågkonjunkturens dystra tider. Antingen ser dom kurserna som ett sätt att dra in mer pengar, eller så ser dom kurserna som ett hot mot den egna verksamheten? :va

Det har ju varit trådar om mekkurser i höst. Bla DrBike samt AnderssonTurbo pratade om att köra kurs igen. Men jag vet inte hur det gick. Du får leta.

/J

Jodå jag har några intressenter som vill se mig dra av en och annan skruv under instruktionspassen... ;)
Så beroende på hur min ev. fritid ser ut kommer det nog bli nån form av kurs.

Jodå jag har några intressenter som vill se mig dra av en och annan skruv under instruktionspassen... ;)

Måste inte skruven sitta fast för att man ska kunna dra av den??
Och i ditt fall är väl alla lösa eller helt loss/borta... :hihi

Till TS:
Kolla med trafikskolorna..
Jag vet att Tule i Sundbyberg hade mekutbildningar förut men hur det
är nu vet jag inte.

:mad: :7peta :dummer :va

:D ...men jag har faktiskt tappat en del genom åren...:yoparty

assface.gif

ThygOd behöver någon som han berätta för honom att det är inte all plast som gör att hans moppe går fort, utan att innaför finns något som kallas måtårr...:D

ThygOd behöver någon som han berätta för honom att det är inte all plast som gör att hans moppe går fort, utan att innaför finns något som kallas måtårr...:D

Jasså är det det är??
Jag trodde den bara satt där för blingfaktorn... :hihi

*/ ?>
Back