Mekhjälp wanted till ERF på knudan!!

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Eftersom Pjoscar har glömt bort att han skulle meka åt HET behöver vi nu lite extra mekhjälp på lördag. Inget avancerat, allmän handräckning och tankningshjälp. Kontakta mej via PM eller telefon 070-5926817 så snart som möjligt.

eus skrev:
Och ett å anant elfel å felvända termostater
Du har uppfattat det helt fel. Denna säsongen har det mest avanverade mekandet bestått i att tejpa ihop ett kåpglas samt byta däck.

samt helt i onödan skruva isär växellådan :död

Nr:18 skrev:
Ska du dit och hämta den då? :va Har haft den i bilen ända sedan a-torp.
Jepp, jag o Pjoscar kommer ut och kollar så ni gör rätt efter vi har varit på böket och hårdtränat inför nästa säsong!! :)

Om inte Oscar åker hem och gråter efteråt.... :hihi

alakhai skrev:
Jepp, jag o Pjoscar kommer ut och kollar så ni gör rätt efter vi har varit på böket och hårdtränat inför nästa säsong!! :)

Om inte Oscar åker hem och gråter efteråt.... :hihi
Så att vi gör rätt?? Menar du att du kan tillföra nått till ett ERF-team med tanke på er insats i våras? Komma försent till starten följt av en vurpa på första varvet? :rolleyes: :D

Ska du dit och hämta den då? :va Har haft den i bilen ända sedan a-torp.

Om du tar dit den så ser jag till att den plockas upp av någon, förslagsvis Mats! :D

Alakhai skrev:
Jepp, jag o Pjoscar kommer ut och kollar så ni gör rätt efter vi har varit på böket och hårdtränat inför nästa säsong!!

Om inte Oscar åker hem och gråter efteråt....

Har inte du förstått att jag bara ska utnyttja dig för att ställa in fjädringen så att jag sen kan dominera på GGN!? :7peta

Så att vi gör rätt?? Menar du att du kan tillföra nått till ett ERF-team med tanke på er insats i våras? Komma försent till starten följt av en vurpa på första varvet? :rolleyes: :D
Ja?! Vi har exempel på allt man absolut INTE ska göra.... Lovar hojta till om ni gör nåt som liknar vårt upplägg!! :rolleyes: :tummenupp

oscar skrev:
Har inte du förstått att jag bara ska utnyttja dig för att ställa in fjädringen så att jag sen kan dominera på GGN!? :7peta
:lol Jaja, det har vi ju diskuterat.... Har ju sagt att du inte behöver bekymra dig så mycket, man behöver lite mer än styrfart först!! :tungan
Du vet, åker man 1.15 på Knudan behöver man ju inte heller skruva fjädring, funkar likadant på en cross... :7peta

*/ ?>
Back