Mekbiljett till Falken Wanted

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Det vore bra om man kom in backstage på Söndagen 15 Juni, jag har ju kameror & stativ å jox.

Har du en mek/depå biljett över så pm:a Xenomorf, han har min hemadress, jag åker till Japan idag och jobbar 5 dagar så jag kommer inte åt SH forumet.

Alla serienamälda förare säljer "sponsorbiljetter" som du kan köpa och vad gäller backstage har du ju bara bandepån som extra på en mekbiljett.

Vi har få mekbiljetter i år efter flera års missbruk men hör jag någon som får över säger jag till....

Chrille skrev:
Alla serienamälda förare säljer "sponsorbiljetter" som du kan köpa och vad gäller backstage har du ju bara bandepån som extra på en mekbiljett.

Vi har få mekbiljetter i år efter flera års missbruk men hör jag någon som får över säger jag till....
Jag har redan en "vanlig" biljett, har jag sen ett mekpass så snackar jag in mig, det gick ju bra på Knudan :tummenupp

Chrille skrev:

Vill du inte bli filmad? Micke får min så att jag får bildbevis när jag förnedrar dej i racet :squid

Nr:18 skrev:
Vill du inte bli filmad? Micke får min så att jag får bildbevis när jag förnedrar dej i racet :squid

Ni resonerar som att man inte kommer in utan mekpass?? Det enda du inte kommer åt är bandepån ju?

Annars hade jag lånat ut ett pass till Micke som vill filma MEN jag har inga kvar som sagt.

I depån, mellan warmup och rejs kanske? Srpinga runt, dricka kaffe och prata skit?

jag har nog någon biljett över... Tror inte att folk kommer upp från skåne och kollar...

Chrille skrev:
Ni resonerar som att man inte kommer in utan mekpass?? Det enda du inte kommer åt är bandepån ju?

Annars hade jag lånat ut ett pass till Micke som vill filma MEN jag har inga kvar som sagt.

Ska man filma kan det väl vara en idé att jaga tag på en fotoväst också, så man kan stå på nåt bra ställe och filma?

oFFkeFF skrev:
Ska man filma kan det väl vara en idé att jaga tag på en fotoväst också, så man kan stå på nåt bra ställe och filma?

Precis.
Eftersom GSXR1100R en sann kapitalist med isterbuk och allt så kan han väl gott betala sig in, snacka med arrangören och få sig en fotoväst. Knalla in på området och filma bäst han kan. Snåljåp.

Goodstuff skrev:
Precis.
Eftersom GSXR1100R en sann kapitalist med isterbuk och allt så kan han väl gott betala sig in, snacka med arrangören och få sig en fotoväst. Knalla in på området och filma bäst han kan. Snåljåp.

Din bappskalle, jag har redan en biljett men vill kunna koera in i depa med bilen med all utrustning.

Arigato from Nipponland :bow

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...