Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Viktigt är ju att komma ihåg att verktygslådan alltid skall vara uppochner när man öppnar denna, alltid, viktigt!Hade en låda i arbetsbänken full med småskuv och annat smått bra och ha. Bra om de har stopp så de inte går att dra ut för långt...
Däremot ska man stänga soppakranen innan man lossar slangen.
Och man SKA dra åt banjoskruvarna på oljekylen innan man startar.
Vet ni vilken kapacitet en normal oljepump har? Det är rätt imponerande faktiskt!

. Allt gick bra och vi kom fram men säg den lycka som varar för evigt... Damen lånade ut bilen i ett obevakat ögonblick till min mycket bilkunnige farbror som direkt förstod att här låg både en och två vovvar begravna...
. Nå han hjälpte mig iaf att få ordning på bromsarna och lugna ner henne till en temperatur av nivån kokande från glödhet. Jag har inte fått meka med bromsar på bilen efter det men vi är fortfarande gifta 23 år senare. 
I med 2,8 bar och cyckeln blev helt riktig i styrningen 

Alla vi tre som va inblandad i denna dundertabbe har skruvat och kört hoj i över 100a år tillsammans ändå gör vi denna tabbe![]()

Det är ju just det, man förväntar sig det värsta
Gjorde liknande resa när bromsljuset på ena hojen inte fungerade, testade tre olika nya lampor. så jag började söka igenom hela jäkla elsystemet. Efter ca 45min av pillande på alla tilllhörande tåtar så gav jag upp.
Någon dag efter skulle jag av någon anledning använda tutan, upptäckte att den också var död.
Gissa vilka två komponenter som delar säkring?!

Pfft, detta är ju inte hela historien, varför var säkringen brunnen?![]()

. Ojdå det vara bara att sätta ihopp skiten igen och riva rätt växel 2 dagar jobb för 2 man helt slängt i sjön tror nog att varvet fick en förlust jobb på halsen. Det är 6 år sedan nu så det är glömt 

|
|
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN
Pressrelease; Visby, 2025-1... |
|
|
2026 års YAMAHA XSR900 GP
Yamahas Sport Heritage-seri... |
|
|
Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger
Yamaha Motor firar sitt 70-... |
|
Smarta garageprylar från IVON!
IVON motorcykellyft, 450 ki... |
|
|
|
Med ny V-twin och monocoque-ram
Ducati presenterar nya Hype... |
|
|
Slutstrid i MotoGP
MotoGP-säsongen börjar lida... |
|
|
CFMOTO V4 SR-RR
CFMOTO presenterade sitt pr... |
|
|
Honda V3R 900 E-Compressor
Honda V3R 900 E-Compressor ... |
|
|
Indian Concept Girder – En framtidsvision?
Indian Concept Girder är en... |
|
|
Yamaha R7 får stor uppgradering!
Yamaha R7 får en nängd uppg... |