Mekardag

wahlgrej

fd. president Avancez MC
Gick med
7 Dec 2008
Hoj
Moto Guzzi Le Mans Caferacer
Dags att ta fram gamla bettan och göra henne redo för en ny härlig säsong.
Det kommer att bli mycket körande framöver så det är bara att sätta igång med mekandet.

Ny olja, trimmade tändstift och nyspänd kedja...

Därför anordnar Avancez MC en mekardag den 4 april i XP.

OBS!!! Man måste vara medlem i föreningen XP för att få vara med! Detta går absolut inte att kringgå!
För att veta hur man blir medlem i XP så kan man gå in på deras hemsida http://www.x-p.nu och klicka på "så här blir du medlem". Där står allt man behöver veta.

XP ligger i maskinhuset på Chalmers, Johanneberg.

Där finns plats för ett gäng hojar och om du tänker komma, med eller utan hoj, så kan du väl posta här i tråden så vi vet hur många vi blir.

Förresten, är det ngn tid bestämd? Jag tycker eftermiddag/kväll blir bra.

Man får komma när man vill. Det blir nog till och från hela dagen, alternativt hela dagen. Bara bra om inte alla kommer samtidigt?

Momentnyckel finns, men den är nog inlåst i rummet som man bara kommer åt om XP-styrelsen är där.

Wohoo, en ny spamtråd :D

Sluta spamma

Last edited:
eftersom spam ändå verkar vara tillåtet i den här tråden, pga en slapphänt moderator:P så passar jag på att dela ut dagens ris till vår kassa kassör :rofl
när man möter en annan avancez medlem i korsningen utanför chalmers, SÅ HÄLSAR MAN!!!!!!!!!!! speciellt om han kör motorcykel och tutar på dig!
jag yrkar på att vår president utdelar minst spöstraff för detta mycket oförskämda uppträdande av vår kassa kassör!:huvet

(alla som tänker kommentera att detta inte ska va i denna tråden.... må era bakdäck explodera och rosten hemsöka era fordon!)

eftersom spam ändå verkar vara tillåtet i den här tråden, pga en slapphänt moderator:P så passar jag på att dela ut dagens ris till vår kassa kassör :rofl
när man möter en annan avancez medlem i korsningen utanför chalmers, SÅ HÄLSAR MAN!!!!!!!!!!! speciellt om han kör motorcykel och tutar på dig!
jag yrkar på att vår president utdelar minst spöstraff för detta mycket oförskämda uppträdande av vår kassa kassör!:huvet

(alla som tänker kommentera att detta inte ska va i denna tråden.... må era bakdäck explodera och rosten hemsöka era fordon!)

Hälsar inte på moppar.

Sorry, förstod för sent att det inte var en moppe och att det var du som tutade. :hej

Last edited:
Min moppe är perfekt och behöver således ingen kärlek. Den vill bara ha smisk! :piska

Tror det ska finnas mätklocka (Eller vad det nu heter...) i XP. Har du ingen haynes-manual till leksaken? :arsele

Jo, och den skulle jag givetvis ha konsulterat innan jag postade frågan här. :tummenupp

Men även efter konsultationen kvarstår frågan. :3freak

Blir troligtvis en extra insatt mekardag i mitt garage imorn eftermiddag, den som är sugen är välkommen!

I mån av tid i morgon dyker jag upp till XP och kan låsa upp förrådet för er som behöver låna mätklockor m.m.

Det blev inget mek för min del som ni kanske märkte, jag stod och sålde cortegeprogram... Men jag såg allt några när ni var ute och körde när jag var på väg hem:tummenupp

*/ ?>
Nyheter
Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa

Det händer en hel del när d...

Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...

KTM och Husqvarna återkallelser

Pressreleaser från KTM och ...

Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO

Vulkanen Teide vakar över o...

Äventyr i Algeriet

I januari åker Allt om MC t...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Back