Mekanisk skylthållare

Svisse

Ny medlem
Gick med
8 Jun 2014
Tjenare!

Jag har en Yamaha R1 -08 som jag letar mekanisk skylthållare till. En som viker upp skylten med ett knapptryck från styret. Är det någon här som har några tips och idéer eller var jag kan köpa detta?:)

Yack på förhand!

Mvh Svisse

Får man fråga varför du vill ha det? på en bil som får betala trängelavgifter och grejs förstår jag det, förvånad att inte varannan pendlare har en installerad men på en hoj? skulle man (moralpoliser blunda nu) råka köra ifrån polisen spelar det ingen roll alls om de har regnumret, de måste endå bevisa vem som kört

Ja vill kunna visa min skylt när jag känner för de utan att behöva skruva bort den. Så har ni inget viktigt att säga så låt bli.

Håller med P-G, klart du ska ha en sån!

Är ju skitbra när man skall parkera också. Om man likt jag är mer outlaw när jag parkerar hojen än när jag kör alltså.:rodnar

WEST de handlar inte om feghet, de handlar om lathet. Palla att hålla på o skifta hela tiden. O tar man bort den helt o för alltid så e de jävligt drygt att få snuten till hojen på en parkering som frågar varför de inte sitter en skylt. Palla de liksom

Jag har på min hoj, mest en kul grej bara:) kallas också för flip plate och smart plate.

Bor du i stockholm så kanske jag kan sälja min till dig..

Ja bor inte i sthlm men har en bror som bor där!:) sen jobbar jag i norge så är på arlanda jävligt ofta!:) men va ska du ha? :)

Det vet väl alla, att fälla upp skylten är som att fälla upp passagerarpinnarna. Man ökar maxfarten med minst 50 km/h dIrEcKt! :fakta

Min hoj har den bästa lösningen. När motorn går är skylten alldeles suddig, ja faktiskt helt oläslig.

Men för parkeringen... Vad hindrar vakten för att ta numret på ramen som ofta sitter så läsligt på styrkronan?? Eller lägger ni en tejp över den då... :va

Back