Mekaniker till PRO SBK Flkb fre 1/7 sökes!

Masen

Ju fortare du kör desto mjukare går det.
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
Yamaha R1 2003
Hello!
Jag ska ställa upp i mitt första PRO SBK race i Falkenberg 1-2/7.
Jag har fixat en mekaniker till Lördagen.
Men jag skulle behöva någon under fredagen.
Om det är någon som är intresserad av att hjälpa till får ni gärna skriva ett PM eller liknande till mig!
Jag bjuder på lunch och en team t-shirt :krama

Mvh Masen

Tyvärr jobbar jag sista dagen innan semestern då , annars skulle jag hjälpt dig:krama Är ju ute efter din teamtröja :Bugar
Men det måste väl finnas någon som hjälper denne sympatiske dalmas:)

GO björn GO:yoparty

Nu är jag bara en vanlig simpel lastbilsmekare och hemma pulare när det gäller hojar egentligen, men ställer gärna upp bara för att det hade vart ballt om du inte hittar någon vettigare...(kanske lätt gjort vad vet jag?)

@Masen: Mc_känsla här på forumet har väl 2 PSBK-mekar över (!?) nu när han själv dragit t Dubai. Lycka till nu... :)

Bifogat

• 54308_IMG_4101-2.jpg
    54308_IMG_4101-2.jpg
    49.1 KB · Visningar: 251
Last edited:
Vet det Peter. Tack
@hallonberger, jäkligt sjysst! Jag PMar dig i god tid isf. Har ev en annan på gång som kör RR och har samma modell som jag har.
@BigRed tackar :)

Vet det Peter. Tack
@hallonberger, jäkligt sjysst! Jag PMar dig i god tid isf. Har ev en annan på gång som kör RR och har samma modell som jag har.
@BigRed tackar :)
Sjysst och sjysst... Ställer upp för mitt eget höga nöjes skull!:) Sen är det väl aldrig fel att lära känna folk inom racingsvängen, drömmer lite om att ta licens någon gång i framtiden när ekonomin (sambon:tungan) tillåter.

Å jag ska stå i samma tält som Masen så det gör inget om det kan komma två personer :)

Nu vet ju inte jag om jag är intressant överhuvudtaget. Men jag ställer upp på allt (nästan:gnissla)

Sjysst och sjysst... Ställer upp för mitt eget höga nöjes skull!:) Sen är det väl aldrig fel att lära känna folk inom racingsvängen, drömmer lite om att ta licens någon gång i framtiden när ekonomin (sambon:tungan) tillåter.

Nu vet ju inte jag om jag är intressant överhuvudtaget. Men jag ställer upp på allt (nästan:gnissla)

:tummenupp:D

Jag kan hjälpa dig o Henry om ni vill!? Men då vill jag ha 2 luncher och krav på att slippa höras Henrys gullande i depån med teamchefen. E lite rädd o få toffelbaciler...... :näsblod

Lycka till grabbar! Det kommer gå skitbra, bara Björn kan hålla sig på hjulen! :)

Lycka till grabbar! Det kommer gå skitbra, bara Björn kan hålla sig på hjulen! :)

Jag håller mig alltid på hjulen... :gnissla
Iår har jag inte kraschat en enda gång!
Personligt rekord i antal körningar utan krasch :tummenupp

Får highsida rejält i utgången på rakan så man får vara med i bild.

I CAN SEE MY HOUSE FROM HERE! ... som man ibland har skrikit i hjälmen när man har flugit som högst... :näsblod

Jag håller mig alltid på hjulen... :gnissla
Iår har jag inte kraschat en enda gång!
Personligt rekord i antal körningar utan krasch :tummenupp

Får highsida rejält i utgången på rakan så man får vara med i bild.

I CAN SEE MY HOUSE FROM HERE! ... som man ibland har skrikit i hjälmen när man har flugit som högst... :näsblod

Eller så struntar du i att krascha och tar en bra placering istället, det skulle jag ha gjort... :rolleyes:

Jag har klart med Mekaniker för helgen.
Ohlzen, Hellrider och till slut Fredrik Hermansson (den store :D)
Tack Hallonberger mfl som hört av sig. Kommer garanterat fler tillfällen ;)
Kom gärna förbi på en kaffe om ni är på racen.

Om ni vill ha korta race rapporter eller bara stötta mig, gå in på facebook och sök på mcrace.se gilla den sidan :tummenupp

Mvh Masen!

Last edited:
Ok lycka till! :tummenupp

Hojta bara till om det skulle behövas. (gäller ju alla andra som kan tänkas villja ha hjälp... :) )

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8