Megaheldag i Linköping torsdag 26/4

• Thread starter Thread starter HW
  • Start date Start date
Kommer med.

Ska bli mkt kul att få mer bantid i lugnt tempo.

1. HW (så fort jag kommer från jobbet)
2. Lennart (Ansvarig för dagen)
3. FRiLLA
4. FZ1 (vid 13-tiden)
5. Duke0 (vid 14-tiden om oreggad är ok)
6. Rotorp (Reggad licens)

Last edited:
Priser...

Måste bara försöka klargöra lite....

Kommer det vara licensgrupp mellan 9-17 och 17-20? Är priset 700:- resp. 300:- oavsett träningskort eller inte?

Väljer att inte pm:a dig HW då jag vet fler som undrar över detta....

17-20 är enbart reggade hojar och 300:-. Oreggat endast 9-17 och då 700:-. Har man reggat och vill åka båda så betalar man för båda.

Då detta inte är en rr-träning utan en gatåkning där vi trycker in ett oreggat pass så ger nog inte träningskort någon rabatt. Kanske inte helt säkert rätt för året, så ta med kosing för säkerhets skull. ;o)

Medlemskap i LMS ger dock 100:- rabatt för gatåkningen mellan 17-20.

//Micke

Måste bara försöka klargöra lite....

Kommer det vara licensgrupp mellan 9-17 och 17-20? Är priset 700:- resp. 300:- oavsett träningskort eller inte?

Väljer att inte pm:a dig HW då jag vet fler som undrar över detta....

Så synd att man ska behöva ha orginal dämpare:huvet

Jaja jag har dom liggandes i garaget men tänker inte bänka/mappa om hojen för att kunna köra en dag

Ok, då var det faktiskt som jag trodde. Blir till att invänta nästa träning istället då. Min hoj är reggad/försäkrad men har för tillfället slicks så kvällskörningen går ju inte. Sitter på en kurs mitt på dagen så dagskörningen känns knepig. Jag kanske kommer ut på kvällskörningen och kollar om det behövs hjälp istället.

17-20 är enbart reggade hojar och 300:-. Oreggat endast 9-17 och då 700:-. Har man reggat och vill åka båda så betalar man för båda.

Då detta inte är en rr-träning utan en gatåkning där vi trycker in ett oreggat pass så ger nog inte träningskort någon rabatt. Kanske inte helt säkert rätt för året, så ta med kosing för säkerhets skull. ;o)

Medlemskap i LMS ger dock 100:- rabatt för gatåkningen mellan 17-20.

//Micke

Sååå Då har man varit på Sviestad och bränt närmare 6 timmar i sadeln. Fan va sköj.:tummenupp

Ger massor att få åka så mkt på en gång. Kanonväder kanonfolk kanonkul. Ja kanon alltså helt enkelt....:D

tack till Lennart som var till hjälp överallt.
Tack även Micke L, Björn E och Strandelin, utan er hjälp vore man ju ute i lecahavet o gjorde vårsådd nu. Goa spårval.. 2 klick på returen bak gör ALLT...:D :tummenupp
Fast de spårval Björn har i torparn är svåra att få till men fort går de.

Hoppas alla som fortfarande är där nu och ikväll får det lika perfa som jag haft det.:) :)

Seeya

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...