Megafon på R6

Sicken tratt han hade fått på...
Om man skall göra det så är det ju lika bra att göra det ordentligt.
Undra om hojen överlevde den helgen?

Megafoner förstärker både effekt och ljud (men det där var att överdriva :hihi ) :tummenupp

Urfjantigt!

Ännu fjantigare o stå där o hoppa som en känguru o tycka att det är ballt! :tomten

Vilka nötter!! :huvet
Vad är det som är bra eller roligt med att göra så? :va

Jensa skrev:
2055862 Vilka nötter!! :huvet
Vad är det som är bra eller roligt med att göra så? :va
Bra är säkert inget speciellt, men roligt är ju helt o hållet vad man själv tycker är kul. Alla gillar ju inte samma saker, men själv tyckte jag det såg coolt ut. Nästan alla sätter ju på slip-on för att hojen bl.a. ska låta lite coolare så varför inte en tratt, väldigt annorlunda o helt nytt vad jag vet!

sportarn skrev:
2055930 Bra är säkert inget speciellt, men roligt är ju helt o hållet vad man själv tycker är kul. Alla gillar ju inte samma saker, men själv tyckte jag det såg coolt ut. Nästan alla sätter ju på slip-on för att hojen bl.a. ska låta lite coolare så varför inte en tratt, väldigt annorlunda o helt nytt vad jag vet!
Varför inte en trumpet eller en bastuba, klart roligare än en sketen tratt :rolleyes:

Man behöver inte gå längre än en knuttaträff i sverige där överförfriskade 50+ står och idiotvarvar på lördagkvällen med sin glidare med raka rör. Sedan dagen efter så ska det varmköras i 10 minuter på tomgång innan dom vågar röra vid gashandtaget. Tycker att det blir lite konstigt i bland. :va

Och här diskuteras hurvida hojen man tänkt köpa är lagd eller bankörd...
Ingen har nånsin kommit på att förhöra sig om tidigare ägare har en megafon hängandes i garaget!!!

jävla amatörer :huvet .Somliga fick inte leka av sig på moppetiden

He..He..

Skulle aldrig göra så med en hoj jag brydde mig om, men så länge den inte går varm så vettefan om den tar mkt skada av det?!?!

Så många gånger man sett folk hålla på så på träffar nätterna i ända, men aldrig sett något rasa!!

Helt bra är det väl klart inte..

Hm, jösses, jag trodde det var "inne" med så litet slipon som möjligt på sportcyklar :hihi

Nyheter
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Back