I dagens samhälle är man van vid diverse övertramp på pålitligheten till gemene man.
Ibland dyker det dock upp en riktigt tvärärlig människa.
Var i stan idag för att skjutsa hem en tjejpolare som jag faktiskt aldrig träffat.
När hon till slut kom ut från hennes jobb var hon så jävla snygg att jag tappade hakan.
Ödet spelade oss ett spratt och det började självklart att spö-regna och hagla, varpå hon frågar om vi ska ta en fika innan vi åker.
SCORE!
tänker jag och piper lugnt iväg i regnet för att mysa på ett café.
Efter att ha avnjutit en kopp i hennes sällskap ringer min brorsa och är FLY förbannad!
Då har jag glömt nycklarna i hojen och en snubbe har ringt och frågat honom om han saknar en hoj. Den här snubben har gjort sig besväret att leta upp ägaren och sett till att hojen dessutom sluppit böter under tiden! (felparkerade på handikappruta)
Det finns människor som förtjänar all cred i världen.
STORT TACK om du läser det här!
Ibland dyker det dock upp en riktigt tvärärlig människa.
Var i stan idag för att skjutsa hem en tjejpolare som jag faktiskt aldrig träffat.
När hon till slut kom ut från hennes jobb var hon så jävla snygg att jag tappade hakan.

SCORE!

Efter att ha avnjutit en kopp i hennes sällskap ringer min brorsa och är FLY förbannad!
Då har jag glömt nycklarna i hojen och en snubbe har ringt och frågat honom om han saknar en hoj. Den här snubben har gjort sig besväret att leta upp ägaren och sett till att hojen dessutom sluppit böter under tiden! (felparkerade på handikappruta)
Det finns människor som förtjänar all cred i världen.
STORT TACK om du läser det här!