Medlidande

Ninja Racer

Medlem
Gick med
19 May 2003
Hoj
Ducati 999S Husaberg 650 -02
Vill bara ha lite medlidande pga av min otur, så har var det var på Anderstorp där jag la min ny inköpta hoj, men efter att jagat delar svarvat och lött och fixat hela helgen så hade jag i alla fall en körbar motorcykel. Hängde mé polarna ut och åkte lite och på kvällen lyckas jag krocka med ett rådjur och det lilla som var helt på hojen var garanterat inte det efteråt.

Men i söndags var hojen fixad med ny kylare, fotpinnar, styre och plast, modell krach men kanon snyggt lackad, gick inte se skillnad mot innan. hinner åka i 2 dagar innan en gubbe backar på den och välter den så fotpinnen går av repig och sprucken plast oljeläkage,

Fan kan man ha mer otur på en säsong

Är det så här du ligger om nätterna och tänker på hojen..:gråta det skulle jag iaf... :( Hoppas hojen kryar på sig ;)

Jävlar det var inte dåligt å lyckas med allt det :( Jäkla synd alltså :(

Tror allt om du köper en trisslott så vinner du nog på den :rolleyes: Minst 25 spänn så du kan köpa dig en till...

För mer otur än va du haft kan man väl knappast ha?

Det är du å kalle anka :p

:hej

Ta en glass så blir det bättre!

En gubbe som backade på den?

Hade jag varit du i det läget hade jag nog dödat gubbfan. :p

Du har inte funderat på att byta karriär? Kanske köpa en pansarvagn eller nåt istället?

Skämtar bara! Jag lider verkligen med dej. Blev själv påbackad förra året. Hoppas du får ordning på hojen så fort som möjligt!

Du har inte tänkt på att kanske...

"It may be that your whole purpose in life is simply to serve as a warning to others."

Nä, men allvarligt hoppas att det löser sig.

Jo då volvia verkar vara rätt snabba med sina försäkringar, ärendet skulle få en handledare så skulle ringa i morgon och höra om det kommer bisikningsman eller om det bara är och lämna in den och vart jag ska lämna in den så det ska väl inte ta så jätte lång tid.
Det som suger är att jag har delar till att laga upp den men vill ju inte göra det själv, nu när man kan få det fixat gratis av fackman

Kan bara hålla med dig om osis. Har lyckats tappa hojjen, fått punka, serva hojjen för 5400 kr sen till råga på allt klota så att det blir repor på exakt alla delar av hojjen. Detta inom loppet av en månad... :mad: :mad: :mad:

Och jag som tyckte att jag hafft otur denna säsongen, men två små nedläggningar där det mest försvunnit lite färg...

Men som vi alla vet, dyr och kostsam hobby...

Känns ju skönt att det är flera i alla fall, ja det är dax för min 1200 mila servic snart men den får vänta till i vinter för bankontot är TOMT

Då du säkert har letat själv kanske du vet om det finns några repfria motorkåper (höger sida) på nån skrot för en billig penning?

*/ ?>
Nyheter
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Back