Funatic skrev:
2047374 Halloj.
Jag skapar denna tråd för att vi medlemmar ska kunna berätta lite om oss själva som personer, fyll i hur mycket eller hur litet du vill!
SporTlovEr, nicket lite av att jag gillar sport, men BARA motorsport, fick in mina initaler också då. Jag kör RF 900 med "löfbergs lila" lacken, men hejar inte på färjestad, skulle ha betalt av dem för reklamen skull.
Heter Tomas, ibland talar jag först, och tänker sedan

, men det kan ju de som är insatta i veta att lite silvertape kan göra susen med, har aldrig försått att jag fått 2 öron för att jag skall lyssna mer än prata, jag brukar tala rätt mycket på sporthoj.com

, och vill gärna hänga med i alla svängar härinne, fast det blir lite missupfattningar när jag tror jag förstår och förstått, fast jag inte vet

(nog med självironi nu

)
Har alltid gillat allt med motorer att göra, först Bilar, sen har det gått över till 2 hjulingar, som nog har petat ner båda, bilar, fiske o jakten.
Kollar gärna på Formel 1, Rally, Motogp, andra motorprogram utan inbördes ordning.
Jobbar på ett Stållager sedan 17 år tillbaka, tillhör väl inventarierna kan man säga. Röker= fy sjutton..snusar=blä! Dricker=mycket mycket sparsamt, för att det skall vara gott, inte för att bli plakat..
Bor i hus i Köping med min fd flickvän, numera fru, och mina 2 döttrar på 9 och 11 och en hund samt en dvärghamster. Övriga familjen är mycket förstående för min största hobby.
Mat och godis= ja det gillar jag!
Lite väl mycket fordon börjar husera på gården, 2 bilar, och snart 3 motorcyklar, storhojen samt en Fiddy och en pendlarskoter. Brukar kunna bli lite rokader bland alla moppar o bilar..men Hoj kommer jag köra så länge jag kan, sen får man väl trimma på rullatorn
Har ofta många olika "järn" och projekt på G, både härinne och även privat, har knappt tid att ha tråkigt..tycker om när det händer lite nytt, försöker skapa och väcka lite debatt och nytänkande här på sporthoj/lakritsremsan.
Var bara den där partygeneralen som jag insåg var helt fel för mig...är det något jag är riktigt intresserad av, då är jag driftig.
Tycker man har lärt känna ett riktigt trevligt gäng, men skulle gärna vilja få chansen att träffa ännu flera trevliga likasinnade medlemmar denna sommar!