Medlemsskap i R o H 2008, hur gör man?

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Hej,

jag är en generellt ganska vilsen (och speciellt vilse i NV Skåne) kille på 28 somrar (tack för grattishälsningen 996D) som fr.o.m den 25/1 - 2008 kommer att ha 252 73 som hempostnummer.

Mitt stora intresse är att köra hoj tillsammans med killar i läderkläder och nu undrar jag om man behöver nån speciell ansökningsblankett för att gå med i det tuffa gänget som samlas för att köra TT på SV?

Lite om mig själv:
Jag sjunger gärna om tjocka feta fiskar och anordnar ibland SH pubar, har redan etablerat kontakt med ett pang som heter O´Learys. Tänkte att vi kunde träffas där under vinterhalvåret för att ljuga om vem som kör fortast och gör längst uuuiiilis.
Jag har en förkärlek för Absinth i gröna o röda flaskor men dricker sällan vin eller öl :näsblod
Min drömhoj heter Ducati 1098S men en sån kommer jag aldrig att ha råd med så jag skaffade en Viffer istället, nästan samma hoj enligt killarna på Honda Center :)

Mitt personliga valspråk är:
"Finns det inte på bild har det inte hänt och om det finns på bild men jag inte minns att det hänt så har det inte hänt iallafall" :yoparty

En sak till, jag kommer ALDRIG att hålla på Kommunens FF (HIF) eller på Rögle Bandy Klubb!

Vill någon ansvarsfull ( :rolleyes: ) person inom RoH besvara denna ansökan på ett seröst sätt, pliiiiiiiiiis?

/Madikken

Du e redan fel på de.. sånt här skriver man inte i ett forum om, det tar man antingen vid en TT eller hellre över en öl i bardisken på lokat hak.

välkommen till Hbg, vi ska nog kunna göra en riktig biker av dig med :D

Du e redan fel på de.. sånt här skriver man inte i ett forum om, det tar man antingen vid en TT eller hellre över en öl i bardisken på lokat hak.

välkommen till Hbg, vi ska nog kunna göra en riktig biker av dig med :D
Oj, finns det regler i RoH, my bad... :D

Tunt med TT för min del i år tyvärr och några lokala hak har jag inte sett till. Får bli bättring på den biten. :D

jag är en generellt ganska vilsen (och speciellt vilse i NV Skåne) kille på 48 somrar (tack för grattishälsningen 996D) som fr.o.m den 25/1 - 2008 kommer att ha 252 73 som hempostnummer.

Mitt stora intresse är att köra hoj tillsammans med killar i läderkläder och nu undrar jag om man behöver nån speciell ansökningsblankett för att gå med i det tuffa gänget som samlas för att köra TT på SV?

Det är väl bara att ansöka som hangaround och starta upp ett Gantofta chapter. R.O.G :rofl :tungan

Välkommen till Hbg, och vad jag vet så träffas vi bara och har kul nu för tiden med eller utan hojar:)

Han verkar vara en riktig tuffing. Tävlingskör på bana läste jag på mam97 sidan...

Jag saknar dock uppdatering på hans sida. De verkar inte ha kört sen 13/5. De kanske har lagt ner?
Semestertider.... öhhhrmmm... eller så skyller jag på webbmastern, men det är bäst att låta bli, hon blir arg och jag får sova i källaren.

Det är väl bara att ansöka som hangaround och starta upp ett Gantofta chapter. R.O.G :rofl :tungan
Kan det bli en underavdelning till R.O.Råå? :va

Välkommen till HBG Madikken, gör nu inte stan mer osäker än vad den redan är :D
Joho. :D
Välkommen till Hbg, och vad jag vet så träffas vi bara och har kul nu för tiden med eller utan hojar:)
Ja välbekommen!:tuttar
:hej

Välkommen till Sundets Pärla Madikken :)
Tackar så mycket!

Last edited:
Shit mannen..det har gått fort! Hittade varandra igår och flyttar, redan idag, ihop....varför denna brådska? :va Menar...Oxie, vem vill inte bo kvar där? :rolleyes:

Psst...! ...jag förutsätter att en inbjudan till inflyttningsfest kommer på posten. Då tittar jag och Pia dit. ;)

"En sak till, jag kommer ALDRIG att hålla på Kommunens FF (HIF)"

Så lät det också när jag lurade upp min nuvarande sambo från Malmö.

Välkommen till Helsingborg förresten.

Vem e du och vad skall du i våran park att göra... Mvh T-ace Member RoH

Hihihi....Fattar du hur nära mig du kommer bo...typ 1 till 2 groggar bort....Välkommen till Hbg...

Skönt att du inte stannade halvvägs mellan Oxie o Hbg din väskryckare :D

EDIT:
"28 somrar" :rofl :tungan

Last edited:
Nyheter
Seriösa mc-kläder till bra pris

Raven Moravia TX Air+: Seri...

Márquez obeveklig i Misano

Misano gav Márquez hans fem...

Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången