Medlemslista

Sundelin

Ny medlem
Gick med
11 Sep 2006
Hoj
Z750 -04 Röd
Nu börjar det närma sig våren och min "sport säsong" är över. Började fundera när jag senast fick någon inbetalning till umcc :)

Finns jag med på någon lista eller blivit "bortglömd" under den kalla vintern :)

Förstår inte riktigt hur du menar men.... :confused:

Om du menar att du inte fått nått inbetalningskort för medlemsavgiften så kan jag informera att det inte brukar skickas ut utan du får själv hålla reda på när det blivit nytt år och betala in den summa som står på t.ex. hemsidan till det angivna PG-numret.

Om det nu inte var så att du gick med i klubben för första gången under hösten 2008 då du ska ha rätt till medlemsskap under hela 2009 också.

Jag såg då inte ditt namn på denna månads medlemslista, men det säger ingenting egentligen då det pappersarbetet verkar ligga lite efter just nu iom lite omskiftningar i styrelsen. Jag och min familj finns inte heller med fast jag är 99% säker på att jag betalade innan årsmötet. :confused:

Hur som helst så kan vi nog lösa det mesta med tiden... :tummenupp

Hittade dig "den andra" listan från 2008 nu. Ja det har varit en hel del huvudbry att få koll på allt pappersarbete. Tydligen finns inte alla namn med på den medlemslista jag har kollat på. Då blir det till att kolla upp det ikväll då.

Det absolut bästa vore om du skickade ett mail till umcc@live.se så får du utskick med all info redan ikväll. Då slipper jag dessutom skicka ut ett pappersbrev till dig.

*/ ?>
Back