Medlemmsavgift 2010

Göött! Såg att medlemskap kommit upp på min "boka" flik. Hoppas det blev rätt för nu är det betalt iaf :)

Ååååh va roooligt ååååh va rooooligt, SSEMSE medlem 2010! :tummenupp:banana

skulle betala igår, fyllde i alla uppgifter, men man skall visst ha ngn kod för att pengarna skall kunnas dras, så sket det hela sig.

finns det något bankkontonr: man kan betala in på via internetbanken ?
hittade inget på hemsidan nämligen

Mvh Henrik

Sweeeeet....
Om jag fattat rätt o betalt rätt så e man nu medlem för 2010, denna platsen lär man inte släppa på många många år.
Ser verkligen fram emot detta underbara 2010 med fina bandagar och som jag förstått många nya härliga vänner.:tummenupp:tummenupp

skulle betala igår, fyllde i alla uppgifter, men man skall visst ha ngn kod för att pengarna skall kunnas dras, så sket det hela sig.

finns det något bankkontonr: man kan betala in på via internetbanken ?
hittade inget på hemsidan nämligen

Mvh Henrik

Har du problem så hör ALLTID av dig till info@sydskanesemse.nu för hjälp. Sporthoj är ingen officiell kanal för hjälp, utan ett forum för alla som kör med SSEMSE att mötas o snacka skit. :)

Om det var 380 medlemmar 2009 varav 110 av dem INTE betalade in för nytt medlemskap, och när det nu läggs ut 300 nya platser för medlemskap... 570 medlemmar?! :3freak
Då lär man få gå upp i ottan för att boka en plats till Knutstorp.

Om det var 380 medlemmar 2009 varav 110 av dem INTE betalade in för nytt medlemskap, och när det nu läggs ut 300 nya platser för medlemskap... 570 medlemmar?! :3freak
Då lär man få gå upp i ottan för att boka en plats till Knutstorp.
Det finns en separat tråd du kan uttala dig om vad du tycker om medlemstaket :tummenupp :

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=219920

I övrigt håller jag med dig även om jag för tillfället inte har en aning om hur styrelsen tänker agera i frågan.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT