Andreas318
Ny medlem
Synd då att det är publika uppgifter, och du kan ringa skattemyndigheten och få dem. Eller bli medlem på någon onlinedatabas som t.ex ratsit
Jo visst, men varför lämna nyckeln i låset när man lika gärna kan ta med sig nyckeln?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Synd då att det är publika uppgifter, och du kan ringa skattemyndigheten och få dem. Eller bli medlem på någon onlinedatabas som t.ex ratsit

Såg ett inlägg från polisen, de stod att Polisen tittar där.

Har du någon länk till inlägget i fråga? Inte för att jag tvivlar på dig![]()
Polisens primära uppgift vid en motorcykelolycka är väl att leta efter en GoPro som kan visa att kraschoffret whiiilade, körde 300+ och minsann orsakade olyckan själv...? Alternativt förstöra den GoPro som visar något annat...? Så ja, de är säkert vana att leta efter elektronik på personer som ligger med brutna ben och sprutar blod.
![]()
Man vill ju inte att alla ska kunna se ens bravader om kameran blåser av i 200 km/h 
)Man borde kunna ha en pinkod till ett minneskort/SD kort precis som man har till ett simkort till mobilen, fattar inte att detta inte finns ännuMan vill ju inte att alla ska kunna se ens bravader om kameran blåser av i 200 km/h
![]()

Registreringsnummer på hojen ger namn i fordonsregistret och sedan kolla upp gifta eller sammanboende? Ett par minuter om man använder SMS och sedan Eniro, troligen betydligt snabbare om man är polis eller ambulans och sannolikt har tillgång till bättre verktyg.SItter och funderar på hur ambulanspersonalen fick tag i mitt nummer så fort när sambon klotade i november. De ringde inom 30 minuter och jag hann precis ut för att se ambulanshelikoptern flyga iväg från vårt närområde. Han hade inte det i telefonen vad jag vet. Blir lite irriterad på att jag glömde fråga hur de fick tag i mitt nummer... damn.![]()
Har du någon länk till inlägget i fråga? Inte för att jag tvivlar på dig![]()
"Organdonator - ja" - kör Nils sporthoj måhända? Hehe

|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Äntligen!