Medicin eller droger ? Läkare,apotekare alt fd pundare sökes.

Fan trodde jag hade skrivit vad som hände, well iaf jag sa såhär "jag vet till 97% vad det är du har i kylskåpet men vad är det och varför ?"

Hon svarade att det var MT2 och att hoj ville bli brun, syrran hennes hade blivit brun och gått ner 5-6kg eller nåt sånt. Själv hade hon bara fått ont i kroppen, ätit mera och inte blivit brunare.

Onödigt tyckte jag.

Bra att du frågade och fick ett ärligt svar.

Fan trodde jag hade skrivit vad som hände, well iaf jag sa såhär "jag vet till 97% vad det är du har i kylskåpet men vad är det och varför ?"

Hon svarade att det var MT2 och att hoj ville bli brun, syrran hennes hade blivit brun och gått ner 5-6kg eller nåt sånt. Själv hade hon bara fått ont i kroppen, ätit mera och inte blivit brunare.

Onödigt tyckte jag.
Hade hon kanske glömt att sola :hihi

Sent from my iPhone using Tapatalk

Hash/majja röks nog i ganska stor utsträckning här uppe också, men det är ju en ört som röks/vaporeras och inte injektioner av kemiska substanser..

Det steget är stort.

Så sant, missade injektionsbiten. Har aldrig hört talas om någon svensson som injicerar heller. Förutom AAS missbrukare som inte tillhör svenssons!

Nu får du fan skärpa dig! Jag känner folk i alla åldrar, folk som gymmar, folk som är jävligt fåfänga men jag har då aldrig hört någon av dem trycka i sig sån skit? Mina ungar har heller aldrig hört talas om det.
Så du anser att det är i princip "normalt"?
Kul biverkningar att tappa hungern pga. illamående! Ja då kan man ju köra i sig lite cytostatika också för det tappar man hungern garanterat av! Dessutom kan man ju ta det i förebyggande syfte för nån form av cancer som man KANSKE kommer att få?
Har man problem med kåtheten finns det garanterat andra betydligt bättre lösningar!?

...vart är världen på väg...

om du känner folk som gymmar så har du nog nån i den umgängeskretsen som kurar AAS.... även om alla inte vill erkänna det...

MT2 togs väl fram ursprungligen för folk me svagt färgpigment i huden för att motbygga cancer ja... men nog inte därför folk använder det numera...

om man vill tappa hungern så skulle jag väl föreslå effedrin... :tummenupp

som sagt jag säger bara hur det e här i västmanland....

mvh.T

Så sant, missade injektionsbiten. Har aldrig hört talas om någon svensson som injicerar heller. Förutom AAS missbrukare som inte tillhör svenssons!

finns MT2 som nässpray me...:tummenupp

mvh.T

Hade hon kanske glömt att sola :hihi

Sent from my iPhone using Tapatalk

ja om du inte solar så aktiveras inte MT2 ....

mvh.T

Jo så är det nog, men min erfarenhet är att det förekommer mer partydrogande än man tror även bland vanliga svenssons. Hashrökande, efedrinknaprande, AAS, övriga smådroger. Säkert vanligare här neråt än uppåt i landet precis som med alla andra dåliga vanor.

finns tyvärr i hela Sverige skulle jag nog tro...

AAS har ju blivit en helt normal grej bland folk som gymmar numera... förrut var det ju bara riktiga kroppsbyggare som använde det... beror nog på att det kan köpas på nätet....

effedrin e ju lagligt så folk tar ju sånt när de tränar , för att orka festa mm...:huvet

mvh.T

lugnt, jag är bara van vid att få liknande frågor, blir tröttsamt i längden :)

nåt du lärt dig i jobbet eller du kanske har diabetes???

kanske lite personligt/känsligt... men bra me folk som kan skriva inlägg me riktig källfakta...

mvh.T

Last edited:

kanske lite personligt/känsligt... men bra me folk som kan skriva inlägg me riktig källfakta...

mvh.T

Har man kroppsbyggning eller träning i allmänhet som hobby så händer det att man letar lite fakta även i det förbjudna facket.. Det betyder inte att man själv nyttjar de
Internet är stort

ja om du inte solar så aktiveras inte MT2 ....

mvh.T

My point exactly.

mvh.T

har ett väldigt stort intresse för allt som har med människokroppen att göra, vilket även kom före mitt träningsberoende. intresserat gjorde att jag pluggade lite medicin men det mesta har jag läst på egen hand.

Har man kroppsbyggning eller träning i allmänhet som hobby så händer det att man letar lite fakta även i det förbjudna facket.. Det betyder inte att man själv nyttjar de
Internet är stort

exakt.

Last edited:
garanterat melanotan, levereras i pulverform i vial (sån "burk" som är på bilden) som man sedan blandar ut med vatten innan injektion, skall förvaras torrt o kallt... är inte lagligt

Är det inte det där som, enligt uppgift, gör dig brun och kåt?

Isf är det väl bara att fråga om hon vill ha påfyllning, eller kanske gå och göka lite? :D

Nej, jag förespråkar inte användning. Det var ett skämt. Lugna ner dig.

OH, jag som är jätte blek!!!! Vart hittar man detta? Och alternativt hur pass farligt/olagligt är det? :arsele

ps. har serriös sprutfobi, går det att få i sig på annat sätt?? :rolleyes:

Stolpiller, tyvärr lämner det en brun ring.. :arsele
haha, ja....

Jag har en polare som jag tror sysslar med detta. men han är å andra sidan rätt öppen för de flesta prepparat verkar det som.

Själv skulle jag aldrig våga trycka i mig något av allt som nämnts i tråden. Fan jag har aldrig ens testat röka eller snus... nej allt sånt där farligt håller jag mig långt borta ifrån, tack och lov :)

Själv har man tränat ihärdigt 5 dagar i veckan och gått ner 8 kilo, brun kan jag bli i solduschen på jobbet! DEN är nice :)

Internet är stort

man kan lära sig massa nyttigt av hur ex AAS fungerar för att bättre förstå hur människokroppen kan "trimmas"..

mvh.T

OH, jag som är jätte blek!!!! Vart hittar man detta? Och alternativt hur pass farligt/olagligt är det? :arsele

ps. har serriös sprutfobi, går det att få i sig på annat sätt?? :rolleyes:

finns ju faktiskt numera som nasal/nässpray..:tummenupp

mvh.T

har ett väldigt stort intresse för allt som har med människokroppen att göra, vilket även kom före mitt träningsberoende. intresserat gjorde att jag pluggade lite medicin men det mesta har jag läst på egen hand.

många förstår ju inte alls hur människokroppen fungerar , utan de tränar hårt men får inga resultat knappt iallafall... viktigt me kost o vila me....

mvh.T

Last edited:
effedrin e ju lagligt så folk tar ju sånt när de tränar , för att orka festa mm...:huvet

mvh.T

Tycker efedrin funkar skapligt. Kroppen vänjer sej dock snabbt så man får ta en paus om det ska ge någon effekt. Funkar bra att använda som motivationshöjare.

Hash/majja röks nog i ganska stor utsträckning här uppe också, men det är ju en ört som röks/vaporeras och inte injektioner av kemiska substanser..

Det steget är stort.
Mja kan efter 2 veckor i umeå konstatera att det där inte är helt sant.

Att man inte vet/vill se är inte det samma som att det inte finns,
Sporthojsfarmor: Tror du ärligt att dina barn skulle säja nått om dom viste nått?

Tänker verkligen inte försvara pundande äckel eller påstå att det är normalt men det är mycket vanligare än man vill tro.

Mja kan efter 2 veckor i umeå konstatera att det där inte är helt sant. .

Självklart finns det folk i Umeå som injicerar både Anabola och droger, det har jag aldrig förnekat, men dom är inte vanliga Svenssons som finns i min umgängeskrets.

I mina barns åldersgrupp förekommer det rätt mycket droger,mest röka och GHB, men inte i deras umgänge, där är det alkohol som gäller.

Och, ja, jag har rätt bra koll på det!

Tycker efedrin funkar skapligt. Kroppen vänjer sej dock snabbt så man får ta en paus om det ska ge någon effekt. Funkar bra att använda som motivationshöjare.

grundregel på ECA-stack: effedrin kan/ska boostas me 10 gr mera koffein än effedrin... 30mg effedrin + 250-300mg koffein...treo brus 500mg kan användas som blodförtunnande för att slippa huvudvärk...

mvh.T

Självklart finns det folk i Umeå som injicerar både Anabola och droger, det har jag aldrig förnekat, men dom är inte vanliga Svenssons som finns i min umgängeskrets.

I mina barns åldersgrupp förekommer det rätt mycket droger,mest röka och GHB, men inte i deras umgänge, där är det alkohol som gäller.

Och, ja, jag har rätt bra koll på det!
Hoppas du inte tolkade det som att umeå är en sunkig pundarstad och du inte har koll på dina ungar. Menade att många inte ser för att dom inte vill se

Umeå är en jävligt trevlig stad faktiskt, lätt trevligaste jag har bott i.

Hoppas du inte tolkade det som att umeå är en sunkig pundarstad och du inte har koll på dina ungar. Menade att många inte ser för att dom inte vill se
Du går på universitetet, då är läget gällande vissa saker lite annorlunda än världen utanför. Kolla bara på t.ex. bruket av alkohol. Små datanördar som knappt luktat på alkohol tidigare som blir halvalkisar bara de fått på sig en vit overall och så vidare. :näsblod

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph