Medicin eller droger ? Läkare,apotekare alt fd pundare sökes.

eftersom att det är i pulverform så kan det vara någon form av peptid då dessa förstörs om de är i vätskeform för länge, är hon väldigt brunbränd? alternativt den typen av tjej som skulle stoppa i sig tillväxthormon?

försöker mest säga att det måste inte vara heroin...

har du kurat tillväxt????:D:tummenupp

mvh.T

Sättet det är förpackat på är samma sätt som droger säljs. Kan dock inte svara på vad det är men det är nog inget man ska ha hemma iaf, skulle det vara legalt läkemedel så är det alltid uppmärkt med innehåll osv osv.

Fråga henne istället!

Tänkte säga de att medicin brukar väll ha lapp på vem som "äger" den och hur många gånger om dan t.ex. :va Och i en påse sådär? Nää något mysko på G.

MT2 = melanotan 2 finns att beställa på nätet för 300-500kr/vial.

tycker det e sjysst me en brud som bryr sig om sitt utseende....

lika vanligt numera me melanotan som att folk käkar effedrin för att gå ner i vikt...

inte direkt så vanliga droger leveras i glasvialer....

beställer du ett 100pack. vialer direkt från kina så ger du 1500 USD.

priser i sverige me verktyg:

1st 350kr.

5st 1450kr.

10st 2500kr.

lönsamt preparat att hålla på o sälja...

mvh.T

Last edited:
En tjej som är beredd att trycka i sig nåt med kanyl för att bli brun kan nog tyvärr sträcka sig till att trycka i sig en del annat också?

Jag skulle nog säga byebye om du inte gillar sånt?

En tjej som är beredd att trycka i sig nåt med kanyl för att bli brun kan nog tyvärr sträcka sig till att trycka i sig en del annat också?

Jag skulle nog säga byebye om du inte gillar sånt?

men snälla.... MT2 används av många i min bekantskapskrets... allt från 20-50åringar använder det... de flesta e helt vanliga "svenssons"....

folk som använder prep. som MT" , AAS mm brukar vara helt vanliga svenssons som månar om sitt yttre... MT2 har aldrig gett några större biverkningar vad jag vet... AAS har ju blivit en vanlig grej bland folk som gymmar... tyvärr måste man säga... visst har man träffat folk som blivit lite "småpsyko" efter att ha använt AAS , medans andra inte för några som helst bieffekter av det... men det finns ju en hel uppsjö me prep. av olika slag somm går under benämningen AAS... , vissa e ju rätt lindriga.. medans andra har kraftiga biverkningar...

nackdelarna väger dock tyngre än fördelarna måste jag säga...:död

bieffekterna hos MT2 e ju lite roliga då man blir kåt o tappar hungern... men det beror ju mest på att man blir illamående av det....

mvh.T

men snälla.... MT2 används av många i min bekantskapskrets... allt från 20-50åringar använder det... de flesta e helt vanliga "svenssons"....

Nej, dom är inte helt vanliga, det säger kanske mer om din umgängeskrets.

Jag känner inte en enda människa som trycker i sig kemikalier annat än på doktors ordination, och knappt ens då.

Vanliga "Svenssons" har Alvedon i medicinskåpet och ketchup i kylskåpet...

Jag känner inte en enda människa som trycker i sig kemikalier annat än på doktors ordination, och knappt ens då.

nja... handlar nog mera om tillgång/kontakter.... finns exvis många av mina vänners föräldrar som tar MT2... vissa varken dricker , röker eller nåt annat hälsoskadligt heller för den delen...

just när en person börjar me MT2 o andra i dennes vänskapskrets ser resultaten som det blir "epidemi" ... samma tyvärr me AAS...:död

visst e det bra om man håller sig borta från kemikalier o andra substanser men du borde nog inte vara så fördomsfull innan du vet vad det e för nåt... själv så håller jag mig borta från allt sånt som kan vara hälsoskadligt alkohol ,tobak , droger mm ... förrutom mat o godis...:tummenupp

mvh.T

Jo så är det nog, men min erfarenhet är att det förekommer mer partydrogande än man tror även bland vanliga svenssons. Hashrökande, efedrinknaprande, AAS, övriga smådroger. Säkert vanligare här neråt än uppåt i landet precis som med alla andra dåliga vanor.

Jo så är det nog, men min erfarenhet är att det förekommer mer partydrogande än man tror även bland vanliga svenssons. Hashrökande, efedrinknaprande, AAS, övriga smådroger. Säkert vanligare här neråt än uppåt i landet precis som med alla andra dåliga vanor.

Hash/majja röks nog i ganska stor utsträckning här uppe också, men det är ju en ört som röks/vaporeras och inte injektioner av kemiska substanser..

Det steget är stort.

Hash/majja röks nog i ganska stor utsträckning här uppe också, men det är ju en ört som röks/vaporeras och inte injektioner av kemiska substanser..

Det steget är stort.

Beror lite på hur spruträdd personen är, en IM eller IV injektion är förståeligt att många ryggar för men knappast en SQ (injiceras strax under huden, precis som en diabetiker gör)

folk som använder prep. som MT" , AAS mm brukar vara helt vanliga svenssons som månar om sitt yttre... MT2 har aldrig gett några större biverkningar vad jag vet... AAS har ju blivit en vanlig grej bland folk som gymmar... tyvärr måste man säga... visst har man träffat folk som blivit lite "småpsyko" efter att ha använt AAS , medans andra inte för några som helst bieffekter av det... men det finns ju en hel uppsjö me prep. av olika slag somm går under benämningen AAS... , vissa e ju rätt lindriga.. medans andra har kraftiga biverkningar...

nackdelarna väger dock tyngre än fördelarna måste jag säga...:död

bieffekterna hos MT2 e ju lite roliga då man blir kåt o tappar hungern... men det beror ju mest på att man blir illamående av det....

mvh.T

Nu får du fan skärpa dig! Jag känner folk i alla åldrar, folk som gymmar, folk som är jävligt fåfänga men jag har då aldrig hört någon av dem trycka i sig sån skit? Mina ungar har heller aldrig hört talas om det.
Så du anser att det är i princip "normalt"?
Kul biverkningar att tappa hungern pga. illamående! Ja då kan man ju köra i sig lite cytostatika också för det tappar man hungern garanterat av! Dessutom kan man ju ta det i förebyggande syfte för nån form av cancer som man KANSKE kommer att få?
Har man problem med kåtheten finns det garanterat andra betydligt bättre lösningar!?

...vart är världen på väg...

Jag tror att TS provsmakade innehållet och i skrivande stund sitter naken i en cykelkällare i Säffle och funderar på hur han ska ta sig hem.

Om man hamnar i just Säffle av alla ställen så är det rktigt illa. Det är många gånger man har suttit där mitt i natten med en skabbig tjej och funderar på hur i hela h*lvete man ska ta sig hem. Som tur är så har dom fyllecell i Åmål. :tummenupp

Hoppas TS har fått ett bra svar av tjejen. Om inte, byt tjej, knarkare är inte det minsta kul, jag har barn med en f.d. knarkare så jag vet hur det är.

Last edited:
Kan vi få en uppdatering av TS hur det har gått?

Fan trodde jag hade skrivit vad som hände, well iaf jag sa såhär "jag vet till 97% vad det är du har i kylskåpet men vad är det och varför ?"

Hon svarade att det var MT2 och att hoj ville bli brun, syrran hennes hade blivit brun och gått ner 5-6kg eller nåt sånt. Själv hade hon bara fått ont i kroppen, ätit mera och inte blivit brunare.

Onödigt tyckte jag.

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...