Medicin eller droger ? Läkare,apotekare alt fd pundare sökes.

Som föregående talare säger så är det lite skumt att det inte står något på flaska om det är lagliga grejer. Likaså att det är i pulverform. För det mesta så brukar lagliga läkemedel som börjar sitt liv som pulver serveras i piller (sammanpressat pulver), kapslar (tabletter med ett skal som sedan innehåller löst pulver) eller på något sätt flytande för injektion (pulver upplöst i vätska).

Det kan ju vara att hon t.ex. ingår i någon medicinsk studie och får ett läkemedel som inte finns på marknaden än. Och att det därför är förpackat på ett ovanligt vis.

Nu är det lite svårt att se på din bild. Men det finns en hel del droger som är ett vitaktigt kristalliserat pulver.

eftersom att det är i pulverform så kan det vara någon form av peptid då dessa förstörs om de är i vätskeform för länge, är hon väldigt brunbränd? alternativt den typen av tjej som skulle stoppa i sig tillväxthormon?

försöker mest säga att det måste inte vara heroin...

Man kan inte stjäla cannabis, tjack, horse, syra, koks på ett sjukhus..

I min tolkning framgicks det inte att det var stulet från ett sjukhus ... Skulle väl vara injektionsburken då. Men det skulle kunna vara någon sorts flytande läkemedel som torkats till kristallform, typ ketamin eller liknande. Fast som sagt, jag har ingen koll på flöddergrejen ...

Möt upp brewden hemma iklädd rosa t-shirt, sedan en vit kavaj med uppkavlade ärmar, gärna en guldkedja, bakåtstruket hår. Gör sedan som Crocket i Miami Vice, ta lite på lill-fingret och smeta på tandköttet. Säg sedan "Good shit" eller "Are you trying to f*ck me you sonnowabitch".

Jag börjar undra om det inte är melanotan II eller vafan det heter, lite halvbrun är hon allt och tjatar om att ligga gör hon. Men hon har varit utomlands i 3 månader i våras också därför jag inte reagerat spec och vilka brudar är det inte som solar ?

Hacka upp en redig lina och sug i dig...Du kanske blir värsta sexatleten på kuppen!:tummenupp

Jag börjar undra om det inte är melanotan II eller vafan det heter, lite halvbrun är hon allt och tjatar om att ligga gör hon. Men hon har varit utomlands i 3 månader i våras också därför jag inte reagerat spec och vilka brudar är det inte som solar ?

har hon några rejäla "födelsemärken"?

har hon några rejäla "födelsemärken"?

Hmm rejäla vet jag inte men några har hon iaf, när du menar rejäla menar du "höga" eller stora till ytan ?
Kollar på lite kort nu och hon har väl kanske lite födelsemärken och sen han hon kanske nån lite större/högre på axeln/ryggen eller nåt sånt.

Jag säger bara..

Bifogat

• needpics.gif
    needpics.gif
    41.6 KB · Visningar: 75
Hon är ju tjej så det lär ju vara gift, mjältbrandsbakterier, ebola eller något annat hon ska injicera dig med när ni varit tillsammans med dig länge nog för att sambolagen skall träda i kraft.

Du har inte sett till några papper från en ev. advokatfirma?

Hmm rejäla vet jag inte men några har hon iaf, när du menar rejäla menar du "höga" eller stora till ytan ?
Kollar på lite kort nu och hon har väl kanske lite födelsemärken och sen han hon kanske nån lite större/högre på axeln/ryggen eller nåt sånt.

stora till ytan alternativt så kan hon ha fått flera nya?

har hon pengar (att bränna)/är fixerad vid träning/hälsa?

Göm flaskan och vänta på ifall hon frågar efter den.

Frågar hon = ofarligt
Frågar hon inte = något skumt

Det här är den mest spännande tråden på länge...
Jag kan knappt vänta på att få veta upplösningen! :hoppa

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...