Medel och snabbturer i Sthlm

Motorcykeln stirrar på mig varje gång jag går förbi..., måste lufta den men det är segt att bara köra själv:(
Någon som tänker köra en runda i em/kväll ?

Nä nu rycker det gas och slangtarmen. Någon pigg själ som kan tänka sig en tidig lördagstur typ Vaxholm kl 10.00? Bogesundsvägen nalkas och massor av fika i Vaxholm. Tydligen ska svensk sommar 2015 visa sin sämsta sida på eftermiddagen. :arsele

Jag drar ut en sväng idag, kommer vara på rosen för att käka nått ungefär 15.00 sen dra några svängar på bulten och kanske skansundet

Jag drar ut en sväng idag, kommer vara på rosen för att käka nått ungefär 15.00 sen dra några svängar på bulten och kanske skansundet

Hade gärna följt med men jobbade. En tur nu om en timme kanske?

Eller någon tur imorgon innan regnet kommer?

Nä nu rycker det gas och slangtarmen. Någon pigg själ som kan tänka sig en tidig lördagstur typ Vaxholm kl 10.00? Bogesundsvägen nalkas och massor av fika i Vaxholm. Tydligen ska svensk sommar 2015 visa sin sämsta sida på eftermiddagen. :arsele

Såg inte att du skrivit men jag vill åka imorgon. Vart vill du samlas?

Förlåt till alla medtrafikanter(mottrafikanter) så här i efterhand. Så idiotiskt vi kan bete oss när adrenalinet flödar. Jag har dåligt samvete nu i efterhand. Men jag kan skylla lite på Backe maräng o RobertF. Jag låg iaf sist och följde deras rytmn.
Brukar inte ni känna lite dåligt samvete efter en busdag? Jag får gå till prästen imorrn.

Jag brukar vara pigg på att "tacka" när jag gör bort mig, en vink med handen, tummen upp eller blinkers så kan jag fortsätta med att vara ateist...

Förlåt till alla medtrafikanter(mottrafikanter) så här i efterhand. Så idiotiskt vi kan bete oss när adrenalinet flödar. Jag har dåligt samvete nu i efterhand. Men jag kan skylla lite på Backe maräng o RobertF. Jag låg iaf sist och följde deras rytmn.
Brukar inte ni känna lite dåligt samvete efter en busdag? Jag får gå till prästen imorrn.

Tack för idag. Det var väldans roligt. Men så illa körde vi väl ändå inte? :hihi

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing